Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Control » Cenová politika....nechápu.
  •  
svistik

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Používám ve firmě Kerio uz dlouho a každý rok při placení "výpalného" na další období, se potkávám s naprosto nesmyslnou politikou Keria vůči svým partnerům.
Včera mi přišla nabídka od dlouholetého "PREFEROVANÉHO" partnera (Comes) s cenou předplatného KWF na další rok. V nabídce je výslovně uvedeno, že sleva pro nás je 15% z běžné ceny. Přesto pokud si stejnou cenu dohledám po internetu (patro.cz), dostanu se s cenou ročního předplatného o 1541Kč (pro 260 uživatelů) a o 635Kč (pro 60 uživatelů) na internetu NÍŽ než preferovaný partner. Proč má tedy běžný internetový obchod (patro.cz) preferovanější ceny než preferovaný partner???
Dokáže mi to někdo vysvětlit?
-------------------
A jen poznámka pod čarou - všimli jste si, že předplatné add on pro 250 klientů podražilo o cca 10 tis?
  •  
jsuhs je nyní offline jsuhs

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den.
Cenová úroveň, za kterou prodávají reselleři produkty Kerio je plně v jejich kompetenci. Diktováním koncových cen bychom se mohli dostat do rozporu se Zákonem o ochraně hospodářské soutěže. Samozřejmě nám ale vadí, že se prodejci předhánějí cenou a ne úrovní svých znalostí a služeb.
To, čím se liší Kerio certifikovaní partneři od těch ostatních necertifikovaných prodejců, není cena, ale především jejich schopnost plně podporovat své zákazníky. Jak Kerio MailServer, tak Kerio WinRoute Firewall nejsou běžné „krabicové“ zboží. Jsou to serverové systémy, pro jejich úspěšné nasazení a provozování je potřeba znalostí mj. komunikačních síťových protokolů a služeb a také konkrétní licenční politiky. Tyto znalosti se snažíme garantovat koncovým uživatelům právě prostřednictvím našich certifikovaných partnerů. S velkou pravděpodobností tyto služby nedostanete s dostatečnou úrovní od prodejců, včetně různých e-shopů, kteří prodávají Kerio produkty jako „krabice“.

Jaroslav Sühs
senior channel manager pro ČR a SR
obchodní oddělení
Kerio Technologies
  •  
svistik

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
díky za Vaši reakci...nicméně myšlenka asi nebyla až tak úplně pochopena.
Chápu, že nechcete diktovat ceny, to by nebylo vhodné. Spíše mi šlo o to, proč nedostanou tito partneři takové podmínky, aby mohli svým klientům nabídnout alespoň srovnatelnou cenu (když už tedy ne lepší) než prodejce bez podpory.
Já jako správce ve firmě si musím obhájit před majiteli proč, když si oni našli nižší cenu na internetu, já nakupuji dráž u partnera (u kterého si ještě navíc tu podporu platíme - jsme jeho klientem pro doplnění správy). A obhajuje se to dost blbě. V tu chvíli nejde o částku, jde o princip.

  •  
majling je nyní offline majling

Příspěvky: 31
Odeslat poštu tomuto uživateli
jsuhs napsal dne Čt, 05 únor 2009 15:28

Dobrý den.
Cenová úroveň, za kterou prodávají reselleři produkty Kerio je plně v jejich kompetenci. Diktováním koncových cen bychom se mohli dostat do rozporu se Zákonem o ochraně hospodářské soutěže. Samozřejmě nám ale vadí, že se prodejci předhánějí cenou a ne úrovní svých znalostí a služeb.
To, čím se liší Kerio certifikovaní partneři od těch ostatních necertifikovaných prodejců, není cena, ale především jejich schopnost plně podporovat své zákazníky. Jak Kerio MailServer, tak Kerio WinRoute Firewall nejsou běžné „krabicové“ zboží. Jsou to serverové systémy, pro jejich úspěšné nasazení a provozování je potřeba znalostí mj. komunikačních síťových protokolů a služeb a také konkrétní licenční politiky. Tyto znalosti se snažíme garantovat koncovým uživatelům právě prostřednictvím našich certifikovaných partnerů. S velkou pravděpodobností tyto služby nedostanete s dostatečnou úrovní od prodejců, včetně různých e-shopů, kteří prodávají Kerio produkty jako „krabice“.



Dobry den, prepacte ale, chcete mi tvrdit, ze vy verite tomu co som si dovolil zvyraznit vo Vasom prispevku? Pretoze ked uz som mal nejaky ten problem, tak som sa musel sam obratit na technicku podporu Keria zalozenim ticketu atd. atd.. Ten Vas certifikovany partner mi akurat tak ("predal") vystavil fakturu na licenciu na dalsi rok technickej podpory od Vas.
  •  
jsuhs je nyní offline jsuhs

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
nevidím v tom žádný rozpor. Pro běžný technický support je určeno právě naše oddělení technické podpory. A certifikovaní partneři ho mohou rovněž využívat a odkazovat na něj své zákazníky. Je to nejjednodušší a nejrychlejší cesta jak vyřešit konkrétní technický dotaz. Že jste byl nasměrován na naše odd. technické podpory je proto v pořádku.
Možná jsem se minule nevyjádřil úplně přesně, ale slovem podpora myslím nejen řešení konkrétních technických dotazů.
K vaší konkrétní situaci bych se ale nerad vyjadřoval, protože nemám všechny informace.

Jaroslav Sühs
senior channel manager pro ČR a SR
obchodní oddělení
Kerio Technologies
  •  
sheriff6241 je nyní offline sheriff6241

Příspěvky: 110
Odeslat poštu tomuto uživateli
Tiez sa pridam a mozem sa oznacit ako nespokojneho klienta co sa tyka obchodnej politiky...

....a každý rok při placení "výpalného" na další období,.....

O 7 dni mi vyprsi predplatne na KMS a KWF, po 270 userov.

Ani netusim, za co vlastne platim tolko penazi. Ved si to zhrnme:

KWF....changelog za obdobie 03.2008-03.2009:
Verze 6.5.2 - 27. listopadu 2008
Verze 6.5.1 - 23. října 2008
Verze 6.5.0 - 9. září 2008

Neuveritelne 3 (slovom tri) verzie vydane, ktore neprinasaju dokopy nic, akurat megareklamovany loadbalancing, ktory vyuzije max 5% spravcov, 10% to urobi cez HW cisco. A to nezabudnem pripomenut, ze stale pouzivam 6.4.2, nakolko od 6.5 blbne prihlasovanie na starsich pocitacoch (IE6, W2K) a nemienim behat ako truhlik po celej organizacii a davat dokopy 100 PC.

KMS....changelog za obdobie 03.2008-03.2009
Verze 6.5.1 - 12. května 2008
Verze 6.5.2 - 15. července 2008
Verze 6.6.0 - 21. října 2008
Verze 6.6.0 Patch 1 - 6. listopadu 2008
Verze 6.6.1 - 20. listopadu 2008
Verze 6.6.2 - 16. prosince 2008

Tu uz je tej aktivity viacej, ale okrem "planovania zdrojov" som sa toho nedockal vela...aha...keby som mal iPhone, tak mozno nieco by ma zaujalo. A nezabudnem vecne padajuci KOFF na OFFICE2007 so vsetkymi updatmi, cista instalacia WinXP. Nebudem ja robit betatestera Keriu, ked mam na starost 250 zamestnancov a ine problemy.

A pozrite na ten webmail...ako z minuleho storocia. Skuste si obcas pozriet gmail.com, ako to priblizne vyzera (dynamicke doplnanie adries z adresara, nahravanie priloh pocas pisania sprav aj s progressbarom), mozno by sa zislo aj vnutropodnikovy IM, urcite by pomohol viac ako pre mna nezmyselny planovac zdrojov, aby som dokupoval licencie pre zasadacky, notebooky, projektor...tak to nie

Mam pocit, akoby z Keria odisla polovica programatorov, co stala za to...

Velmi som sklamany, a uvazujem, ze necham stiahnut referencie na nasu organizaciu na kerio stranke ci vobec mam zaplatit subscription na dalsi rok.

A velmi som zvedavy, ci na mna bude KMS a KWF denne striekat, ze nemam subscription.....aby som sa citil ako nejaky ZLODEJ, kedze licencia je platna neobmedzene, ale Kerio bude skriekat, ako by som mal piratsku verziu ci co. Za toto by Vas v amerike pred sud pohnali.

Polepsite sa
  •  
sappa je nyní offline sappa

Příspěvky: 226

Odeslat poštu tomuto uživateli
s tymto musim suhlasit kerio je za posledny rok menej aktivne

co je na skodu lebo my sme s ich produktamy spokojny (mame vyse 1000 licencii) aj ked mne osobne zase chyba moznost byt prepojeny napriklad s Cisco Call Manager tak ako je exchange privital by som interny IM (popripade kompatibilny s cisco im a MS Comunication services)


a co sa tyka tych novych verzii a updatov na jednej strane to ma vyhody pretoze si je clovek povie ze asi tam nieje az tak vela chyb ked nato neni kazdy tyzden zaplata ako na produkty MS na druhej strane je tam malo inovacii

Kerio Connect (win32)
~1000 users

Kerio Control (win32)
~1000 users
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
sappa napsal dne St, 04 březen 2009 08:25

ze asi tam nieje az tak vela chyb ked nato neni kazdy tyzden zaplata ako na produkty MS...
A nebo druha moznost je ze ty chyby nikdo neopravuje bezprostredne po jejich objeveni a nechava se to vzdy na nejaky vetsi balik. Protoze se vzdy distribuuje kompletni verze, nikdo z beznych uzivatelu nikdy nema sanci zjistit kolik toho od posledni verze bylo skutecne opraveno a kolik jinych chyb tam bylo implementovano aby bylo dopriste co opravovat. MS si za opravy a drobna vylepseni distribuovana v SP nic neuctuje, takze neni na mnozstvi oprav ani na rychlosti jejich vydavani nijak zavisly, presto i drobne a nevyznamne chyby opravuje pomerne rychle, na chyby kriticke reaguje v posledni dobe zpravidla do 24 hodin.
  •  
sappa je nyní offline sappa

Příspěvky: 226

Odeslat poštu tomuto uživateli
to je pravda ale na druhu stranu kolko ludi testuje kerio na mozne chyby a kolko ludi a firiem testuje MS toto je velmi tazko porovnavat tym padom je aj viacej odhalenych chyb

ale osobne by som privital ak by sa kopec veci co sa spomenu na kerioforach zadavalo aj do features listu a aktivne by sa na nich robilo

Kerio Connect (win32)
~1000 users

Kerio Control (win32)
~1000 users
  •  
oggo je nyní offline oggo

Příspěvky: 574

Odeslat poštu tomuto uživateli
sappa napsal dne St, 04 březen 2009 17:11

to je pravda ale na druhu stranu kolko ludi testuje kerio na mozne chyby a kolko ludi a firiem testuje MS toto je velmi tazko porovnavat tym padom je aj viacej odhalenych chyb

ale osobne by som privital ak by sa kopec veci co sa spomenu na kerioforach zadavalo aj do features listu a aktivne by sa na nich robilo



Taky bych bral, aby se požadavky na feature nemuseli posílat na support a vývojáři monitorovali fórum. Vlastně díky tomu jsem rezignoval a neposílám nic. Byly časy, kdy se o něčem diskutovalo na fóru společně s někým z KT a dospělo se k tomu, že to bylo zařazeno na list.
Jinak naprosto souhlasím s Ladikem - platit výpalné za opravu stávajících chyb je drzost, to si neúčtuje nikdo a není zcela průhledné co je oprava a co je nová feature. Chápu KT, že si ubralo práci a distribuuje opravy a nové funkcionality v jednom balíku. Nicméně všude jinde platí, že opravy stávající verze jsou zadarmo a nové verze se platí.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
oggo napsal dne Čt, 05 březen 2009 09:30


Taky bych bral, aby se požadavky na feature nemuseli posílat na support a vývojáři monitorovali fórum. Vlastně díky tomu jsem rezignoval a neposílám nic. Byly časy, kdy se o něčem diskutovalo na fóru společně s někým z KT a dospělo se k tomu, že to bylo zařazeno na list.


To je ale velká škoda, požadavky od zákazníků se velkou měrou podílejí na prioritizaci vylepšení a změn v nových verzích.
Já sám jsem zastáncem otevřené komunikace, nicméně sběr požadavků přes technický support má své opodstatnění a výhody pro obě strany. Je možné s požadavky mnohem lépe pracovat a zjišťovat detaily. Vývojáři by se měli věnovat vývoji, komunikaci se zákazníky zajišťují právě lidé pracující na technické podpoře.

Používání veřejného diskuzního fóra staví lidi z Keria do určité nevýhodné pozice vzhledem ke komunikaci k anonymním uživatelům (tedy pokud se nechtějí také maskovat jako anonymní uživatel).
Je pak těžké napsat jakýkoliv osobní názor bez rizika, že bude ostatními uživateli brán jako "oficiální prohlášení". Úroveň některých diskusí se také někdy zvrhne v prosté napadání slov nebo vět vytržených z kontextu, což ve výsledku odradí jak čtenáře, tak hlavně i diskutující.

Pokud má někdo nějaký nápad jak situaci na tomto fóru zlepšit, sem s ním.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
oggo je nyní offline oggo

Příspěvky: 574

Odeslat poštu tomuto uživateli
Kerio_pdobry napsal dne Čt, 05 březen 2009 15:06

oggo napsal dne Čt, 05 březen 2009 09:30


Taky bych bral, aby se požadavky na feature nemuseli posílat na support a vývojáři monitorovali fórum. Vlastně díky tomu jsem rezignoval a neposílám nic. Byly časy, kdy se o něčem diskutovalo na fóru společně s někým z KT a dospělo se k tomu, že to bylo zařazeno na list.


To je ale velká škoda, požadavky od zákazníků se velkou měrou podílejí na prioritizaci vylepšení a změn v nových verzích.
Já sám jsem zastáncem otevřené komunikace, nicméně sběr požadavků přes technický support má své opodstatnění a výhody pro obě strany. Je možné s požadavky mnohem lépe pracovat a zjišťovat detaily. Vývojáři by se měli věnovat vývoji, komunikaci se zákazníky zajišťují právě lidé pracující na technické podpoře.

Používání veřejného diskuzního fóra staví lidi z Keria do určité nevýhodné pozice vzhledem ke komunikaci k anonymním uživatelům (tedy pokud se nechtějí také maskovat jako anonymní uživatel).
Je pak těžké napsat jakýkoliv osobní názor bez rizika, že bude ostatními uživateli brán jako "oficiální prohlášení". Úroveň některých diskusí se také někdy zvrhne v prosté napadání slov nebo vět vytržených z kontextu, což ve výsledku odradí jak čtenáře, tak hlavně i diskutující.

Pokud má někdo nějaký nápad jak situaci na tomto fóru zlepšit, sem s ním.


No diskuze je dobrá v tom, že je pokud je dobrá, tak umí přinést kolikrát nečekaný náhled na věc. Samozřejmě, že pokud se diskuze zvrhne v pavlačovou šarvátku, tak ztrácí smysl. Od toho je moderátor a pokud moderátor není, tak bohužel takové riziko existuje.
Já bych například navrhl založit další thread jen pro návrhy vylepšení. Zrovna tak bych navrhl založit i jiný thread s příklady konfigurací (ten by byl zamknutý a nové příspěvky by zveřejnil admin po kontrole korektnosti obsahu) atd. Inspirací by mohlo být fórum http://ispforum.cz/. Ono se vám totiž toto fórum za ty roky pěkně naplnilo a je mírně problém se jím prohrabávat. Vím, že obsáhlejší fórum obnáší víc práce pro vás (a možná i potřebu moderování), ale myslím, že se vám to vrátí - méně dotazů na support, větší oblíbenost a vůbec lidštější tvář a použitelnost. Protože když se na to tak koukám, tak je nás tady pár skalních fanoušků, jejichž počet se zásadně v uplynulých letech nemění a sem tam někdo, kdo se ptá jak má "rozchodit internet" doma na očividně ukradené verzi (to zas bude křiku). Každý další admin který sem vleze a zkusí vyhledat relevantní informaci rychle uteče, páč mu vyhledávání vyplivne list odkazů přes 3 obrazovky.
  •  
svistik

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Kerio_pdobry napsal dne Čt, 05 březen 2009 15:06



Pokud má někdo nějaký nápad jak situaci na tomto fóru zlepšit, sem s ním.

Co takhle forum rozdělit na 2 části:
1. Veřejné - přístup kdokoli. Tuto část Kerio "kontroluje" ale bez zásadní podpory.
2. Moderované, tedy s plnou podporou od Keria - zápis pro čtení pro kohokoli, pro zápis pouze ověření zákazníci, tedy ti kteří mají oficiálně Kerio zakoupeno (přístupový kód napřílad distribuovaný s licencí).
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
svistik napsal dne Pá, 06 březen 2009 12:01

1. Veřejné
2. Moderované
Toto uz ale dost dlouho funguje:
1. http://forums.kerio.cz/
2. http://support.kerio.com/
  •  
svistik

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ještě se vrátím k úplně původnímu příspěvku.
Pár týdnů po jeho zveřejnění místo aby Kerio zvážilo nějaké zvýhodnění svých "partnerů" oproti internetovým prodejcům, došlo k tomu, že levnější verze zmizela z internetového obchodu, u partnerů nevím, že by byli nějak zvýhodněni.
Zjevně se šlo cestou nejmenší pracnosti a co nejvyššího výdělku.Sad
  •  
Petr Dobrý je nyní offline Petr Dobrý

Příspěvky: 427

Odeslat poštu tomuto uživateli
svistik napsal dne Pá, 06 březen 2009 12:01


Co takhle forum rozdělit na 2 části:
1. Veřejné - přístup kdokoli. Tuto část Kerio "kontroluje" ale bez zásadní podpory.
2. Moderované, tedy s plnou podporou od Keria - zápis pro čtení pro kohokoli, pro zápis pouze ověření zákazníci, tedy ti kteří mají oficiálně Kerio zakoupeno (přístupový kód napřílad distribuovaný s licencí).



Myslim ze dalsi deleni fora by nikomu moc neprospelo. Dokonce jsme chvili i uvazovali nad sloucenim tohoto fora s http://forum.kerio.com, coz by prineslo vyhodu v tom ze by se prohledavaly obe fora soucasne. V tom druhem foru je preci jenom vice prispevku.

Co se tyka moderovani, tak sice si vyhrazujeme pravo prispevky moderovat, ale prakticky az na par lidi co sem chteli spamovat reklamy jsme to delat nemuseli. Neni to nasim cilem, chceme aby zde uzivatele meli moznost vyjadrit jakykoliv svuj nazor.

  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
Kerio_pedobry napsal dne Pá, 06 březen 2009 13:11

Co se tyka moderovani, tak sice si vyhrazujeme pravo prispevky moderovat, ale prakticky az na par lidi co sem chteli spamovat reklamy jsme to delat nemuseli. Neni to nasim cilem, chceme aby zde uzivatele meli moznost vyjadrit jakykoliv svuj nazor.
Mozna to je jeden z dovodu Vami kritizovane "anonymity" uzivatelu fora. Tito "anonymni" uzivatele se dost casto mezi sebou navzajem znaji, takze ta anonymita jim neprinasi zadne vyhody, ktere by se od skutecne anonymity daly ocekavat. Nick je tady pouzivan prave proto, ze tito uzivatele pracuji pro nejake firmy a nechteji, aby jejich osobni nazory bylo mozne vnimat napr. jako prosazovani zajmu techto firem.
  •  
Petr Dobrý je nyní offline Petr Dobrý

Příspěvky: 427

Odeslat poštu tomuto uživateli
L<at>DIK napsal dne Pá, 06 březen 2009 13:32

Kerio_pedobry napsal dne Pá, 06 březen 2009 13:11

Co se tyka moderovani, tak sice si vyhrazujeme pravo prispevky moderovat, ale prakticky az na par lidi co sem chteli spamovat reklamy jsme to delat nemuseli. Neni to nasim cilem, chceme aby zde uzivatele meli moznost vyjadrit jakykoliv svuj nazor.
Mozna to je jeden z dovodu Vami kritizovane "anonymity" uzivatelu fora. Tito "anonymni" uzivatele se dost casto mezi sebou navzajem znaji, takze ta anonymita jim neprinasi zadne vyhody, ktere by se od skutecne anonymity daly ocekavat. Nick je tady pouzivan prave proto, ze tito uzivatele pracuji pro nejake firmy a nechteji, aby jejich osobni nazory bylo mozne vnimat napr. jako prosazovani zajmu techto firem.


Nikdo zde anonymitu nekritizuje. Bylo zde pouze receno (a ne mnou) ze uzivatele pouzivajici skutecne jmeno, pripadne jine oznaceni ktere je muze s necim spojovat, jsou v jiste nevyhode pred anonymnimi uzivateli. Kazdy si muze vybrat jak bude vystupovat, vetsina lidi si vymysli nejakou prezdivku. Je to volba kazdeho z nas.

Tim spamovanim reklam jsem myslel skutecne spamy typu Viagra za $10 a Nokie N95 za $100.
  •  
jsuhs je nyní offline jsuhs

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

chci reagovat na nesprávnou informaci v tomto příspěvku.
Licence na jednotlivé zdroje nemusíte dokupovat. Zdroje nevyčerpávají přidělenou kvótu zakoupených uživatelských licencí.


sheriff6241 napsal dne St, 04 březen 2009 00:23

Tiez sa pridam a mozem sa oznacit ako nespokojneho klienta co sa tyka obchodnej politiky...

.... pre mna nezmyselny planovac zdrojov, aby som dokupoval licencie pre zasadacky, notebooky, projektor...tak to nie
....



Jaroslav Sühs
senior channel manager pro ČR a SR
obchodní oddělení
Kerio Technologies
Předchozí téma: FTP server bezici na jinem portu nez 21
Další téma: heslo pro zalozky [Vyřešeno]
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Út říj 24 00:24:32 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00571 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.