Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Re: jedna schránka pro doménovou skupinu (jedna schránka pro doménovou skupinu)
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
To mozne neni. Vsichni uzivatele by meli mit svuj mailbox (je napr. mozne jim konkretni emaily prostrednictvim aliasu dorucovat ve vice kopiich).

Dalsi moznosti je, aby se vsichni k dane schrance pripojovali stejnym jmenem a heslem. Coz neni reseni, ktere bych doporucoval.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
Kerio_pdobry napsal dne Čt, 11 červen 2009 13:15
Vsichni uzivatele by meli mit svuj mailbox (je napr. mozne jim konkretni emaily prostrednictvim aliasu dorucovat ve vice kopiich).
Pokud vice lidi pracuje na stejne agende, neni mozne, aby vsichni odpovidali stejnemu zakaznikovi na stejny dotaz. Musi on-line videt, ktere polozky uz vyrizuje nekdo jiny a ktere jsou uz vyrizene. V takovem pripade dorucovani kopii zprav do vice mailboxu neni reseni, ktere bych doporucoval.
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
Nemo napsal dne Čt, 11 červen 2009 14:08
Prechazime z Exchange...
Udelali jste si skutecne dukladnou analyzu toho, co timto krokem ziskate a o co naopak prijdete? Pokud skutecne pouzivate reseni, ktere tady popisujete, prijdete o dost.
  •  
radek08 je nyní offline radek08

Příspěvky: 22
Odeslat poštu tomuto uživateli
O co by měl příjít? Pokud je jejich prioritou řešení popsaného problému, tak stejně nemá moc na výběr (pokud tedy chtějí používat Outlook nebo Webmail).
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
radek08 napsal dne Čt, 11 červen 2009 14:34
O co by měl příjít?
Když pominu možnost nastavit na mailbox práva z AD, o kterou šlo primárně v tomto dotazu a která v MSE možná je, pak určitě zejména o možnosti označování položek různými příznaky v průběhu a po jejich zpracování a některé další věci, které s tím nějak souvisí, nicméně nechci v tomto fóru dělat reklamu konkurenčnímu řešení a pokud to někoho zajímá, doporučuju porovnat si obě řešení buď u někoho, kdo je používá, nebo si je sám u sebe rozchodit např. na Virtual PC nebo něčem podobném.
  •  
radek08 je nyní offline radek08

Příspěvky: 22
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ech, moje chyba - Nemo píše že přechází z Exch na Kerio. Pochopil jsem to opačně.
Já právě obě řešení u zákazníků používám a v několika případech se pořizoval MSE přesně z toho důvodu, o kterém se tady diskutuje.
btw- tady se nejedná o nějakou "konkurenční" reklamu, ale o konstruktivní snahu jak najít řešení v rámci KMS.

  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
btw- někdy doporučení konkurenčního řešení je lepší, než negativní reference na...ného zákazníka, který si koupil řešení moje a to mu teď nevyhovuje.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
L<at>DIK napsal dne Čt, 11 červen 2009 14:02
Kerio_pdobry napsal dne Čt, 11 červen 2009 13:15
Vsichni uzivatele by meli mit svuj mailbox (je napr. mozne jim konkretni emaily prostrednictvim aliasu dorucovat ve vice kopiich).
Pokud vice lidi pracuje na stejne agende, neni mozne, aby vsichni odpovidali stejnemu zakaznikovi na stejny dotaz. Musi on-line videt, ktere polozky uz vyrizuje nekdo jiny a ktere jsou uz vyrizene. V takovem pripade dorucovani kopii zprav do vice mailboxu neni reseni, ktere bych doporucoval.



V takovem pripade bych doporucil reseni, ktere jsou k tomuto ucelu mnohem lepe vybavene, tj. systemy ktere slouzi ke sprave requestu nebo CRM, jako je napr. eKayako. Nabizi mnohem vice funkci nez samotne sdileni mailboxu (at uz v KMS nebo Exchange), vcetne napr. informaci kdo danou vec resi, jak odpovedel a v jakem je to stavu.

Z puvodniho dotazu nelze odvodit kvuli cemu uzivatele potrebuji sdilet mailbox. Ve vetsine pripadu to lze vice nez dobre nahradit konferenci, aliasem nebo zminovanym systemem (viz vyse).

<at>L<at>DIK: Nehodlam zde podporovat flamewar a tudiz na dalsi vypady ke KMS uz nebudu reagovat.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
Kerio_pdobry napsal dne Čt, 11 červen 2009 15:36
Nehodlam zde podporovat flamewar a tudiz na dalsi vypady ke KMS uz nebudu reagovat.
V tom se, myslim, shodnem, ani ja ne. Moje puvodni reakce k tomu rozhodne nesmerovala a pokud se to tak vyvinulo moji vinou, omlouvam se za to.
  •  
Zbynek

Příspěvky: 14
Odeslat poštu tomuto uživateli
Nevím přesně, k čemu to potřebujete, ale pro práci skupiny lidí nad jednou adresou
se mi v určitých případech osvědčilo toto:

Vytvořit alias pro danou emailovou adresu (nebo víc adres).
Jako místo doručování vybrat k tomu účelu vytvořenou veřejnou složku.
Nastavit práva k této složce všem potřebným uživatelům (pro někoho třeba jen čtení).
Ve složce vytvořit podsložky např. Rozpracované (případně i se jménem kým je řešeno), Hotovo apod.
a mail podle potřeby mezi složkami přesouvat.
Je pak přehledně vidět, v jakém stavu řešení je který mail.
Podsložky mohou mít i jiná oprávnění než základní složka.
Lze vytvořit složku typu Poznámky a sem psát cokoli ke spolupráci.
Domluvit si postup, kdo bude co a jak řešit.

Je to jednoduché a pro všechny přehledné.

Nevýhodou je ovšem odpověď na email - jako odesilatel bude už konkrétní uživatel.
Částečně by to šlo vyřešit další adresou u každého účtu, ale:
- plné jméno stejně zůstane (přimlouvám se aby šlo definovat)
- uživatel si často nevzpomene přepnout adresu odesilatele
(to už Kerio na rozdíl od předchozího vyřešit nemůže)

Zbyněk
  •  
orcladmin.dibaq je nyní offline orcladmin.dibaq

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Citát:
Nevýhodou je ovšem odpověď na email - jako odesilatel bude už konkrétní uživatel.


Ve vsech e-mailovych klientech lze nastavit Reply-TO, pripadne From (tedy ve vsech tech rozumnych Razz ), takze problem by to melo vyresit.

Ale spise je otazka, zda je to zadouci, pokud zakaznik uz s nekym resi problem, pak by s nim dodatecne mel komunikovat jiz naprimo, ne? Protoze nekdo napriklad smaze historii a jak to ma nekdo jiny pak resit?

O. S.

[Aktualizováno: Pá, 12 červen 2009 08:57]

  •  
L@DIK je nyní offline L@DIK

Příspěvky: 443
Odeslat poštu tomuto uživateli
orcladmin.dibaq napsal dne Pá, 12 červen 2009 08:54
Ale spise je otazka, zda je to zadouci, pokud zakaznik uz s nekym resi problem, pak by s nim dodatecne mel komunikovat jiz naprimo, ne? Protoze nekdo napriklad smaze historii a jak to ma nekdo jiny pak resit?
Pokud problém začal řešit někdo ze skupiny, komu za chvíli skočí pracovní doba a zítra odjíždí na tři týdny na dovolenou, je otázka, zda je žádoucí, aby zákazník čekal, až se ten, kdo s ním má problém řešit přímo, vrátí zotavený a plný nových sil. Další slabinou přímé komunikace jsou členové skupiny pracující na částečný úvazek, brigádníci pracující pouze některé dny v týdnu nebo pouze několik dnů v měsíci. Tady všude by zákazník na přímou odpověď musel nepřiměřeně dlouho čekat. Skupina navíc může pracovat v x-směnném nepřetržitém provozu a na problém tak může reagovat daleko dříve ten, kdo má právě směnu. Pokud jde o historii zprávy, ve sdíleném mailboxu je celkem snadno dohledatelná, jsou zde snadno dohledatelné i odpovědi těch, co už na věc odpovídali, zatímco u individuálních mailboxů (byť v kombinaci se sdílenou složkou, která má adresu skupiny včetně nastavení adresy pro odpovědi zpět na skupinu) se každému odpovědi ukládají do složky odeslané pošty jeho individuálního mailboxu.

Výhodou týmu je právě společná práce celého týmu v každém okamžiku, individuální přístup můžete řešit tím, že jeden člověk bude jednotlivé případy přidělovat každý konkrétnímu zaměstnanci a ten pak na případu bude pracovat od začátku do konce sám.
Předchozí téma: KMS 6.6.2 vers. ClamAV 0.95
Další téma: Linux Ubuntu 8.04 + Kerio MailServer 6.7.0 + AVG Server Edition 8.5 pro Linux => jak to rozchodit
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So srp 19 20:50:56 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00452 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.