Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Synchronizace s Android (Problémy se synchronizací Kerio Connect a Adroid OS)
  •  
PWAY je nyní offline PWAY

Příspěvky: 2
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ve firmě používáme Kerio Connect nyní aktualizováný na poslední verzi 7.1.4. Mobilní telefon HTC Desire Z (Android 2.2 OS - Froyo).

Již několik verzí Kerio Connect se objevuje problém se synchronizace kontaktů s mobilním telefonem.

Problém se projevuje tak, že při synchroniazci či úpravě jednoho kontaktu se provede plná synchronizace a vždy přepíše jakékoliv změny v telefonu.

Výsledkem je, že nelze aktualizovat kontakty a při každé synchroniazci (která trvá určitou dobu v závislosti na internetovém připojení) jsou nedostupné kontakty.

Napadá někoho kde je problém či jaké je řešení.

PS: Synchronyzace kalendáře a emailů je bezproblémová. Synchroniazce serveru s jiným softwarem pro android OS (RoadSync, Touchdown) funguje bez problémů.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
PWAY napsal dne Út, 08 březen 2011 08:54

Problém se projevuje tak, že při synchroniazci či úpravě jednoho kontaktu se provede plná synchronizace a vždy přepíše jakékoliv změny v telefonu.


Jaké změny máte na mysli? V tom kontaktu? I v jiných kontaktech? Ve kterém klientovi provádíte úpravu kontaktu?
Při synchronizaci obvykla platí, že server vyhrává. Pokud je tedy kontakt změněn na serveru i na klientovi, změny z klienta jsou přepsány.

Doporučil bych zapnout debug log pro ActiveSync synchronizaci, znovu provést předmětnou úpravu a kontaktovat naši technickou podporu na http://support.kerio.cz.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
PWAY je nyní offline PWAY

Příspěvky: 2
Odeslat poštu tomuto uživateli
Změna je prováděna v mobilním telefonu a to v základním kontaktním seznamu. Změnou může být změna jména nebo třeba přidání nové emailové adresy. Na synchronizaci nemá vliv jestli v telefonu nastavím přednost pro server nebo pro mobil. Na serveru nebyly prováděny žádné změny. K účtu přistupuji ještě pomocí Outlook 2010 Korio offline connector. Po takovéto změně v telefonu se vždy provede plná synchronizace všech kontaktů, které přepíší jakékoliv změny telefonu.

Nevím zda je standardní plná synchronizace kontaktů má být vždy při jakékoliv změně, ale při této synchronizaci jsou kontakty v telefonu nedostuné resp. nejdříve se smažou a pak se postupně nahrávají.

Zapnul jsem debug a pokud na nic nepřijdu, zašlu na support.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Standardní to rozhodně není. Plná synchronizace se může provést pouze v případě výjimečné chyby prokotolu nebo klienta. Debug log bude určitě potřeba.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
Předchozí téma: KOFF Synchronization confict
Další téma: Ochrana proti spamu tzv. GREYLISTING
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So lis 18 18:25:04 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00399 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.