Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Upgrade na 7.2
  •  
sheriff6241 je nyní offline sheriff6241

Příspěvky: 110
Odeslat poštu tomuto uživateli
Zdravim,

updatoval som KOC offline cez Group Policy, nakolko useri nemaju admin prava a chcel som aby mali uz rovno tu novu sluzby na update. Na Windows 7 prebehlo vsetko v poriadku. Pustili Outlook a ten zaktualizoval cache a hotovo.

Na strojoch s Windows XP pre mna nepochopitelne hned po starte systemu sam od seba nabehne Outlook so sprievodcom nastaveni a tvari sa akoby bol cerstvo nainstalovany. Po kliknuti na zrusit sa sprievodca zavrie. Potom staci pustit outlook, vtedy sa zaktualizuje cache a vsetko bezi v poriadku.

Akoze vie si niekto predstavit, co budu robit pouzivatelia, ked uvidia sprievodcu nastavenim hned po starte svojho pocitaca? Spravujem 200 pocitacov XP a 50 pocitacov Windows 7.

Toto chovanie som odtestoval v inej firme co spravujem, tam ale mali "iba" 20 pocitacov, takze som to zachranil este. Ale co s firmou, co ma 250 PC.

Cakam od niekoho z Keria vystup z ich fantazie, ze ako budu vyzerat tie telefonaty od userov...

Zas aby som mal strach nieco updatovat..., hlavne ze vsade kde spravujem IT odporucam KC. Ach...

[Aktualizováno: So, 25 červen 2011 13:38]

  •  
  •  
sheriff6241 je nyní offline sheriff6241

Příspěvky: 110
Odeslat poštu tomuto uživateli
V poriadku, bugy sa stavaju, to je ok. Ale mne vadi od urciteho dna, ked som zazil v praci peklo kvoli jednemu bugu hned po update, kedy sa maily vobec nedorucovali a mizli. Tento bug hlasilo tolko ludi, ze naozaj nechapem, preco neupozornite Vasich zakaznikov aby pockali s updatom. Jedine co mi chodi z Keria su otravne reklamy, z ktorch sa aj tak nic pre mna podstatneho nedozviem.

Naozaj Kerio momentalne zneuziva to, ze ak mam ja na starosti zakaznika s 250 PC, tak migracia na iny produkt nie je trivialna, takze vyvodit dosledky nespokojnosti nemozem zo dna na den. Ale pohar raz pretecie.

Predsa nemozem sledovat forum, ci nahodou nie je problem s novym releasom. A dokonca, ked uz to forum aj pozriem, tak sa dozviem, ze sa to riesi na anglickom fore. Toto sa mi nepaci a naozaj netusim, ci si v keriu myslite, ze vsetci co sem chodia maju piratske verzie alebo co. Ja som odporucil/spravujem 450 legalnych schranok KC (ktore som zaviedol ja) a stale mam zvlastne pocity z Keria. Proste update je nocna mora a ked Vas stale niekto tlaci do update, aby bol podporeny taky phone a taky tablet, co mam robit.

Skuste prehodnotit ohlasovanie identifikovanych bugov aspon pre technickych spravcov.

Mam stastie ze som ten update spustil najprv na malej firme, kebyze to je v inej s 250 schrankami, tak tyzden mam co robit. Tu uz prestava sranda.

  •  
Wosic je nyní offline Wosic

Příspěvky: 16
Odeslat poštu tomuto uživateli
Citát:
Predsa nemozem sledovat forum, ci nahodou nie je problem s novym releasom. A dokonca, ked uz to forum aj pozriem, tak sa dozviem, ze sa to riesi na anglickom fore.


Proč nemůžeš sledovat fórum abys zjistil, jestli je nějaký bug v aktualizaci? Tomu kdo Ti to zakázal musíš vysvětlit, že vymyslel pěknou pitomost Wink Je normální, že se aktualizace nenasazují hned po vydání (ať to otestují jiní) a před nasazením je potřeba proběhnout informační zdroje, kterým jsou hlavně fóra. No a já třeba tak nějak intuitivně vnímám to, že fórum v angličtině je taky fórum.
  •  
sheriff6241 je nyní offline sheriff6241

Příspěvky: 110
Odeslat poštu tomuto uživateli
@Wosic

No neviem ci uz slovencina a cestina su od seba tak daleko, ale asi si ma nepochopil. Akoze kto mi mal zakazat sledovat forum? Nikto mi nic nezakazuje. Pisal som ze nemozem sledovat stale forum, len aby som sa presvedcil o tom, ze nikto iny nemal problem. A co ked ten co mal problem pisal iba na support a nie na forum. Ako sa to mam akoze dozvediet?

To ze sa aktualizacie nenasadzuju ihned je sice pravda a drzim sa toho, ale na druhu stranu, ak sa identifikuje chyba, pre ktoru by sa hlavne na velkych instalaciach mohlo nieco udiat, malo by byt povinnostou emailom notifikovat zakaznikov. Akoze dnes sa nieco riesi na ceskom fore, zajtra na anglicom, popozajtra na cinskom....atd

Mne ide o princip, ze okrem otravnej reklamy by som uvital aj naozaj dolezite informacie zasielane od keria, ktore by mne ako zakaznikovi dost pomohli. A nehnevaj sa, ale najst to vlakno na nejakej druhej-tretej strane? Akoze fakt lutujem tych co spravuju tak 100+ instalacii s XP, ako museli pekne nadavat a seru ti na to, ci maju citat forum alebo nie.

A toto pomaly podkopava doveru v tento produkt a hlavne v jeho aktualizacie. Nezabudni, nie bugy podkopavaju doveru, ale sposob, akym sa vyrobca s bugom vyrovna a ako minimalizuje dopad na zakaznikov. Ak sa Kerio sustreduje na mini podniky s 10-30 instalaciami, tak potom sa tak aj chova. Tak nech nepredava licencie 200+, lebo takyto postup nie je naozaj vhodny. Niekoho to naozaj moze stat aj flek, ked posere maily 200 uradnikom.

Myslim ze uz vies o co mi ide. Kerio nie je freeware/open-source produkt, aby som sa spoliehal na komunitu, ja sa spolieham na Kerio, ktoremu platim cim dalej viac na maintenance.

[Aktualizováno: Po, 27 červen 2011 16:19]

  •  
gordon

Příspěvky: 42
Odeslat poštu tomuto uživateli
pan Dobry, mozete prosim oficialne potvrdit, ze popisovane problemy sa nevyskytuju vo verziach 7.2.1 a vyssie?
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Mohu potvrdit, že všechny problémy s instalací Kerio Outlook Connectoru 7.2, které byly nahlášeny na naši technickou podporu, jsou opraveny ve verzi 7.2.1.
Pravděpodobně stejný problém je popsán i v tomto vlákně.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
Předchozí téma: Vydán Kerio Connect 7.2.2
Další téma: Přeposílání pošty s podmínkou
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Út říj 24 00:33:54 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00448 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.