Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Problém se synchronizací NOKIA OVI SUITE
  •  
mada je nyní offline mada

Příspěvky: 26
Odeslat poštu tomuto uživateli
Mám tento problém:
Při pokusu o synchronizaci mobilu přes bluetooth s OUTLOOK 2007 s offline connectorem se mi v NOKIA OVI SUITE zobrazí hláška "Nelze synchronizovat s touto aplikací. Zkontrolujte svůj profil v Microsoft Outlook. Kód chyby: 80004005" .
Ve starém NOKIA PC SUITE vše běží. Rád bych používal pro synchronizaci novější OVI SUITE z důvodu několika chyb, které jsou při synchronizaci přes starší PC suite.
Funguje vám synchronizace z nových OVI SUITE do OUTLOOKU s KERIO offline connectorem ?
Nemáte nějaké řešení ?
  •  
Petr_Sybol je nyní offline Petr_Sybol

Příspěvky: 10

Odeslat poštu tomuto uživateli
OVI Suite bohužel nevidí do KOC schránek v MS Outlook, ale pouze do osobních složek.

Z mého pohledu je lepším řešením úplně vypustit synchronizaci přes kabel/BT s pomocí OVI Suite a nastavit synchronizace na mobilu přes Exchange ActiveSync. Uživatel tak má poštu, příp. kalendář synchronizován bez kabelu.
  •  
mada je nyní offline mada

Příspěvky: 26
Odeslat poštu tomuto uživateli
Toto řešení je pěkné ale funguje jen na mobilech s OS. Bohužel jedná se jen o mobily se Series 40 a tam na toto řešení mohu zapomenout. Tedy bych uvítal nějaký tip, jak rozchodit nový NOKIA OVI SUITE s KOFF, když očividně starý nokia PC Suite s tím neměl problém a viděl i do KOFF složek.

[Aktualizováno: Čt, 25 srpen 2011 09:48]

  •  
Petr_Sybol je nyní offline Petr_Sybol

Příspěvky: 10

Odeslat poštu tomuto uživateli
Bohužel je to tak. PC Suite fungoval pěkně. Nokia to s OVI moc nedomyslela.
  •  
StR je nyní offline StR

Příspěvky: 26
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den, mám stejný dotaz.

takže problém u v aplikaci Ovi? a nemůžeme s tím nic dělat?
  •  
rbartos je nyní offline rbartos

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Bohužel, ani Exchange ActiveSync s Nokií nefunguje. Takže jsem před rozhodnutí, zda přestat používat Kerio nebo Nokii. Confused

Nevíte o nějakém pokroku v této problematice (ať už synchnonizace přes OVI nebo přes ActiveSync)?
  •  
rbartos je nyní offline rbartos

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Na nokia stránkách zmiňuje Nokia nějaký postup/řešení pro rozběhnutí ActiveSync na MS Exchange (viz odkaz).

http://europe.nokia.com/support/search?qt=anna&comp=Mail %20for%20Exchange&cat=support&fullcontent=true&c nt=1&page=1#

Může toto platit obdobně i pro Kerio?
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Exchange ActiveSync s Nokií funguje (synchronizace přes wifi nebo GSM). Je třeba k tomu mít zmiňovaný Mail for Exchange klient.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
rbartos je nyní offline rbartos

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Bohužel nefunguje na Symbian Anna ani na novém Symbian Belle. A to nejen mě, viz uvedený odkaz na diskusní fórum Nokia.

http://discussions.europe.nokia.com/t5/Messaging-Email-Brows ing-and/Symbian-Anna-Mail-for-Exchange-not-working-on-Exchan ge-running/td-p/1053251/page/4

Odkaz na údajné řešení pro MS Exchange jsem uvedl v příspěvku výše.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
V tom případě není nic jednoduššího, než na serveru zapnout debug log pro ActiveSync. A poslat jej spolu s ostaními logy, typem telefonu a případně i screenshotem chyby na naši technickou podporu.
Uvedený odkaz popisuje špatně nastavený Exchange, což nemusí zdaleka souviset s Keriem. A řešení taktéž ne.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
Předchozí téma: Vydán Kerio Connect 7.3.2
Další téma: Moxier Mail a sdílené úkoly
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So lis 18 16:30:39 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00471 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.