Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Hláška - konflikt při synchronizaci podsložky.. (co s tím?)
  •  
ladapes je nyní offline ladapes

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Mám problém u jednoho uživatele, který využívá 3xPC, občas mu chodí tato hláška:

From: Kerio Outlook Connector
Sent: Nikdy
Subject: Automaticky generovaná zpráva: Konflikt při synchronizaci
Importance: High

Nastal konflikt při synchronizaci podsložky 'Conversation Action Settings_23610958-848e-4bde-a7fd-215a11da201e' složky 'Top of Personal Folders'.

Důvod: Nebylo možné vytvořit na serveru složku tohoto jména.
Konflikt byl vyřešen přidáním přípony ke jménu složky.

Již jsem sjednotil všechny PC+Office, tj. všude je MS Outlook 2010, KOFF a KC verzi "kerio-connect-7.2.1-4368" . Pokud ten adresář smažu,vytvoří se znova.
Můžete poradit? děkuji
  •  
beside je nyní offline beside

Příspěvky: 11
Odeslat poštu tomuto uživateli
Měl jsem podobný problém (synchronizace kontaktů) při přechodu na verzi 7.2. U podpory je tento ticket stále otevřený jako "Awaiting Bug Fix". Mě pomohlo vytvoření nového profilu uživatele a následná synchronizace.
  •  
Akermann je nyní offline Akermann

Příspěvky: 48
Odeslat poštu tomuto uživateli
Zaznamenal jsem podobný problém u sebe i u kolegů (všichni používáme koff a jen jedno pc)

Hlásí že nebylo možno synchronizovat položku kalendáře a konflikt vyřešen prěsunem do složky konflikty - ale žádná taková nikde není
kolegyni něco podobného hlásí na e-mailové zprávy...
bohužel smazali ta hlášení tak nemám přesný text ale asi by to mělo být vidět v logu keria.
Používáme aktuální verzi kms a tyto problémy se synchronizací pozorujeme od posledního updatu mailserveru...
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Složka Konflikty je lokální v Outlooku a je vidět pouze v pohledu přepnutém na všechny složky (tedy nikoliv jen na e-maily nebo kalendáře).

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
el je nyní offline el

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Citát:
Měl jsem podobný problém (synchronizace kontaktů) při přechodu na verzi 7.2. U podpory je tento ticket stále otevřený jako "Awaiting Bug Fix". Mě pomohlo vytvoření nového profilu uživatele a následná synchronizace.


Máte tím na mysli vytvoření nového profilu v Outlooku, nebo profil v PC? Předpokládám že Outlook, ale raději si chci potvrdit.

děkuji
Předchozí téma: Nesynchronizují se složky IMAP se znakem & v názvu
Další téma: Změna portu WebMailu
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Čt srp 17 01:36:13 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00386 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.