Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Zobrazení emailů v CRM
  •  
jurajrvcz je nyní offline jurajrvcz

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Zákazník požaduje zobrazování emailové komunikace s klienty v CRM.

Pro více uživatelských účtů a více emalových adres.(Prakticky přes celý server)

je možné získat emaily na základě filtru kde FROM,To,Bc,Bcc obsahuje pepa@domena.cz;kveta<at>domena.cz;.....

Díky

Jiří Rouča
JRV.CZ
  •  
ozana je nyní offline ozana

Příspěvky: 696
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pak musí to CRM vybírat poštu a zobrazovat ji vrámci sebe sama, taktéž odpovědi tvořit v prostředí této aplikace.

Odesílanou poštu (emaily k zákazníkům) nelze třídit. Jen archivovat (kopie všech emailů do složky archivu).

Předchozí téma: Kerio Connect vs. telefony Nokia = deformované české znaky v emailech přes Exchange ActiveSync
Další téma: KOC a vyhledávání v Outlooku
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Čt srp 17 21:25:30 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00339 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.