Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Nelze otevřít výchozí složky.....0x8004010f:...
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
ve Win7 a MS Outlook 2010 po upgradu KOFF na verzi 7.3.0 build 5623 se objeví "Nelze otevřít výchozí složky emailu. 0x8004010f: MAPI_E_NOT_FOUND".
[img][url][url]http://img535.imageshack.us/img535/6684/kofferror.png[/url][/url][/img]

zkusil jsem postupy http:// forums.kerio.com/t/14879/koff-unable-to-open-your-e-mail-fol ders-0x8004010f-mapi-e-not-found/ (vyjma přesouvání všech emailů!) a http:// forums.kerio.com/index.php?t=msg&th=15366&start=0#ms g_61670 (vyjma přejmenovávání systémových knihoven!!) a nic nepomohlo. dostal jsem se pouze k "Nelze otevřít výchozí složky emailu. Neznámá chyba."
[img][url][url]http://img526.imageshack.us/img526/3696/nelze.png[/url][/url][/img]

na jiném počítači se mi MS Outlook spustí bez problémů.

[Aktualizováno: Po, 19 prosinec 2011 14:12]

  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Zpráva nemá obsah

[Aktualizováno: Po, 19 prosinec 2011 14:10]

  •  
frantisek.janosek je nyní offline frantisek.janosek

Příspěvky: 15
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den, mám ten samý problém. Windows 7 + MS Outlook 2010 a KOFF ve verzi 8.3.4. Nevíte někdo čím je to způsobené? Pod jiným účtem to funguje. Nejspíš je opravdu chyba někde ve schránce uživatele, zkoušel jsem zmiňované postupy a také to nepomohlo.
Předem děkuji.
S pozdravem František Janošek
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den

Pokud se nelze z KOFF přihlásit ke stejnému účtu na Connectu na více strojích a k jinému účtu to na stených počítačích jde, je problém ve schránce uživatele a doporučuji Vám se obrátit na technickou podporu, to přes fórum pravděpdobně nevyřešíme.

Pokud se nedaří přihlásit z jednoho počítače ke všem Connectovým účtům, chyba je buď v instalaci KOFFu či Outlooku, nebo došlo k poškození Windowsového profilu.
- Doporučuji zkusit se přihlásit z jiného Windowsového účtu. Pokud to půjde, tak je problém v tom Windowsovém profilu a bohužel s tím v současné době nedokážeme nic udělat, prostě bude potřeba používat jiný Windowsový účet.
- V případě, kdy se nedokážete na postiženém počítači přihlásit ani z jiného Windowsového účtu and nepomůže ani fixmapi z jednoho z těch odkazů, můžete zkusit odinstalovat a nainstalovat KOFF i Outlook.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
frantisek.janosek je nyní offline frantisek.janosek

Příspěvky: 15
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

ano je to přesně tak, nejde se přihlásit k jednomu jedinému Kerio Connect účtu i z více PC a to různých OS i verzí MS Office. Takže chyba je v tom jediném účtu. Obrátím se tedy na technickou podporu.

Předem děkuji
S pozdravem Janošek
Předchozí téma: Cannot establish SSL session on SMTP
Další téma: Certifikat a lokalny uzivatelia
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Ne lis 19 02:19:26 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00429 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.