Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Server W2008R2 vs Connect (Problém s intalací)
  •  
Smoulacz je nyní offline Smoulacz

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý dne

Nevím zdali se tento problém už někde vyskytl na foru se mu jej nepodařilo nalézt.
Narazil jsem na problém s instalací Kerio Connect Verze 7.3.2 kterou jsem stáhl trial ze stránek. Na W2008 R2 poslední aktualizace čistě nainstalovaný jsem pustil instalaci a při proklikání instalace dle návodu ne Connect se mi objevilo okno :
Koordinátor Instalační služby systému Windows
které sděluje : Počkejte prosím, probíhá příprava aplikace pro první použití.
A nebere konce ani po 40 minutách.


Netušíte někdo v čem by mohl být problém? Zkoušel jsem instalátor ze stejného souboru i na Windows 7 a Windows XP a tam fungoval normálně.

[img]./fa/185/0/[/img]

Důvod:
Pro mého klienta zkouším nalézt řešení zdali používat W2008R2 + Kerio Connect či W2008/W2011SBS s Exchange
Plánovaných schránek by mělo býti cca 20-30 o velikosti 3-10GB

///HW již mám:
///HP Server 2x Xeon E5520 8Threed 2,27 GHz, 24GB RAM,
///Disky: 2x SAS 146GB kde bude systém a RAID 5 pole (6x 1TB) pro data

  • Příloha: chyba.png
    (Velikost: 92.55KB, Staženo 244 krát)
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
S tímto problémem jsme se ještě nesetkali. Zdá se, že systémová služba Windows Installer nefunguje správně. Můžete zkusit ji přeinstalovat např. http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8483

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
skori je nyní offline skori

Příspěvky: 3
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den,
nejsem si 100% jist ze se v mem pripade jedna o identicky problem -ale potykam se s nim pri kazdem upgradu mailserveru (win2008 R2 CZ). A jeho reseni je velice snadne - ono nekoncici okno zavru tlacitkem storno a v tom okamziku se instalace/upgrade rozbehne a korektne dobehne.


  •  
frantacech je nyní offline frantacech

Příspěvky: 12
Odeslat poštu tomuto uživateli
Instaluje na vzdalene plose ze?

Windows Installer RDS Compatibility is enabled by default. You can disable this feature by configuring the following registry entry to 0: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services\TSAppSrv\TSMSI\Enable. This might be moved to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server\TSAppSrv\TSMSI\Enable

« TMG 2010 seems to be still in Beta
UEFI continues to haunt me »
IBM i Access 7.1 installation hangs indefinitively with a Windows Installer Coordinator window
7. May, 2010

If you're trying to install IBM i Access 7.1 on a Windows Server 2008 R2 based Remote Desktop Session Host (RDS), formerly known as Terminal Server, you'll most likely encounter this issue.

A window titled "Windows Installer Coordinator" will pop up behind the IBM i Access 7.1 Installer (hidden until you click on it in the task bar). This "Windows Installer Coordinator" will run indefinitively, without ever successfully installing the application.

Thanks to a helpful guy from IBM Software Support Austria, i now have a solution to this issue. It's caused by a new feature in WS08R2 RDS.

It's called Windows Installer RDS Compatibility. If this feature is enabled, IBM i Access 7.1 will not install successfully, and hang at the "Windows Installer Coordinator" window.

To successfully install IBM i Access 7.1 on a Windows Server 2008 R2 Remote Desktop Session host, set the following DWORD registry key to 0:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows NT\Terminal Services\TSAppSrv\TSMSI\Enable

It's possible that not all keys exist in my case, the TSAppSrv and TSMSI keys didn't exist yet you have to create them manually. After creating this key, you can rerun the installation a reboot is not necessary.

...odzkouseno a funguje

Předchozí téma: prosim o pomoc s nastavenim webmail v conect
Další téma: Přesun všech zpráv do jiné schránky
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Po srp 21 02:52:56 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00350 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.