Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Result: delayed, Status: 4.1.1 450 Client host rejected: cannot find your hostname
  •  
Akermann je nyní offline Akermann

Příspěvky: 48
Odeslat poštu tomuto uživateli
přestaly se nám korektně odesílat e-maily k jednomu dodavateli (zatím vím o jednom), veškerá ostatní komunikace odejde bez problému. E-mail zůstane viset ve frontě s hlášením "Result: delayed, Status: 4.1.1 450 Client host rejected: cannot find your hostname" a dle nastavení fronty to zkouší nějakou dobu znovu a znovu...
Zajímavé je že dotyčný adresát e-mail dostane a dostane ho znovu a znovu při dalších pokusech fronty takže ve finále to má cca 150x a nemá nás rád...
Netušíte prosím někdo kde hledat chybu?
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Nejlepším začátkem je zapnout debug log pro SMTP klienta na serveru a podívat se tam. Podle hrubého popisu odhaduji, že daný příjemce má v MX záznamech více SMTP serverů a první z nich odmítá poštu s dočasnou chybou a zpráva mu poté přijde přes druhý. Tento problém by měl být vyřešen ve verzi 7.4.0.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
Oskard je nyní offline Oskard

Příspěvky: 9
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
včera se nám vyskytla stejná situace, jako u zakladatele vlákna. Nelze odeslat maily na jednu adresu/doménu (všude jinde chodí bez problémů), chyba Result: delayed, Status: 4.1.1 450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [naše IP], Remote-Host: 178.238.45.44, mail server je za FW (Kerio Control) na samostatném stroji, mapování je nastaveno (do teď vše bez problémů fungovalo). Náš ISP tvrdí, že všechny záznamy (A, PTR, MX..) jsou nastaveny správně. Aktualizace Kerio Connect na verzi 8.0.0 nepomohla.
Nevíte někdo kde hledat chybu? Děkuji za odpověď.
  •  
Akermann je nyní offline Akermann

Příspěvky: 48
Odeslat poštu tomuto uživateli
Už si přesně nepamatuji jak se to vyřešilo, myslím že problém u nás byl v mx reverzním záznamu, máme 2 linky a záznam byl nastaven jen pro jednu linku ale při výpadku té linky server odesílal přes druhou pro kterou záznam chyběl, když jsme záznamy doplnili pro obě linky tak to přestalo vracet chybu. Ten chybějící záznam na záložní lince vysvětloval proč příjímací server vrátil chybu a nám to tedy zůstalo ve frontě, proč to ale i přes chybu doručil příjemci jsme s protistranou nedokázali zjistit a když to pak zas fungovalo přestali jsme pátrat Smile
  •  
Oskard je nyní offline Oskard

Příspěvky: 9
Odeslat poštu tomuto uživateli
No my dvě linky nemáme a jak jsem psal, ISP tvrdí, že záznamy jsou v pořádku Smile Zajímavé ovšem je, že za cca rok, co jsem ve firmě se problém vyskytl poprvé. Nemůže být tedy chyba na straně příjemce?
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Zkontrolujte si jaké jméno serveru máte nastavené v Kerio Connectu, tj. jaké se posílá SMTP serverům při odesílání zprávy. Mělo by to být FQDN existující jméno vašeho serveru.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
Oskard je nyní offline Oskard

Příspěvky: 9
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jmeno je pdole vseho nastaveno spravne.
  •  
Oskard je nyní offline Oskard

Příspěvky: 9
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jeste jsem nasel tohle:
If Kerio Connect is running behind NAT, enter the Internet hostname that can be converted to the IP address of the sending server, i.e. the Internet hostname of the firewall.

To muze byt problem? Jen nevim, jak zjistit hsotname FW (kerio control).
  •  
Milan Vytlačil (Kerio)

Příspěvky: 15
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den,

Oskard napsal dne Čt, 14 únor 2013 15:27
Jeste jsem nasel tohle:
If Kerio Connect is running behind NAT, enter the Internet hostname that can be converted to the IP address of the sending server, i.e. the Internet hostname of the firewall.

To muze byt problem? Jen nevim, jak zjistit hsotname FW (kerio control).



Aby odesilani posty fungovalo spravne (v pripade, ze server prijemce kontroluje reverzni DNS zaznamy), musite jako Internetove jmeno serveru v Kerio Connect nastavit jmeno pocitace, ktere je "prirazeno Vasi verejne IP adrese. A pro tuto IP adresu musi byt vytvoreny i PTR zaznam. Spravne udaje je mozne zjistit z verejneho DNS serveru. Protoze ale vetsina SMTP serveru nekontroluje reverzni DNS jmena u odesilajicich serveru, vetsinou vse funguje spravne, ikdyz neni Internetove jmeno serveru v Kerio Connect nastaveno spravne. Vetsinou tedy staci nastavit nejake jmeno ve formatu hostname.domain.domain (Fully Qualified Domain Name), napriklad mailserver.firma.cz (nepouzivat IP adresu nebo pouze hostname, napriklad mailserver). To je take pravdepodobne duvod, proc jste se s timto problemem dosud nesetkali.

Vase verejna IP adresa je 178.238.45.44 a DNS jmeno pro tuto IP adresu je ferda.ctgroup.cz. Toto jmeno by tedy melo byt pouzito jako Internetove jmeno pocitace v Kerio Connect serveru. Podrobnosti o tomto typu DNS zaznamu muzete nalezt napriklad na nasledujici strance. Pokud mate vse nastaveno spravne, je chyba pravdepodobne na strane prijemce (DNS cache nebo neco podobneho).

http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_DNS_lookup

Toto je zkraceny vypis reverzniho dns dotazu pro Vasi IP adresu 178.238.45.44:

dig -t ptr 44.45.238.178.in-addr.arpa

;; QUESTION SECTION:
;44.45.238.178.in-addr.arpa.	IN	PTR

;; ANSWER SECTION:
44.45.238.178.in-addr.arpa. 28800 IN	PTR	ferda.ctgroup.cz.

--
Milan Vytlačil
2nd level Technical Support Engineer
Kerio Technologies
Anglické nábřeží 1/2434, 301 49 Plzeň
tel. 377 338 902, fax 377 338 921
Connect. Communicate. Collaborate. Securely.
Předchozí téma: Kerio connect 8.0.1 debug log - dekodovaní zpráv
Další téma: Delegace v Mac OS X 10.8
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So srp 19 05:48:36 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00394 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.