Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » kam zmizely manuály?
  •  
marian

Příspěvky: 223
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

na obvyklých místech nemohu najít online, ani české manuály?
Kam se přesunuly?

Děkuji.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Manulály ke starším verzím lze nalézt na http://download.kerio.com/archive

Aktuální verze je umístěna v Knowledge Base, kam vede i odkaz ze stránek pro stažení produktu: http://kb.kerio.com/category/kerio-connect/pdf-documentation -kerio-connect/

Většina dokumentace bude v budoucnu uvolňována právě do Knowledge Base.

[Aktualizováno: Pá, 01 březen 2013 10:20]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 223
Odeslat poštu tomuto uživateli
Díky. Bohužel přes KB se mi jak online, ani české PDF manuály najít nepodařilo.

[Aktualizováno: Čt, 14 únor 2013 15:01]

  •  
voodoo je nyní offline voodoo

Příspěvky: 34
Odeslat poštu tomuto uživateli
Takze ceske manualy v pdf uz nebudou k dispozici?
  •  
choze je nyní offline choze

Příspěvky: 10
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den

take se mi nepodarilo najit ceske manualy. Vypada to, ze KERIO na ceske uzivatele pomalu kasle.
  •  
Vendula Ferschmann Kerio je nyní offline Vendula Ferschmann Kerio

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
české manuály už k dispozici skutečně nebudou. Právě pracujeme na změně dokumentačního schématu. Veškerá dostupná dokumentace bude psána formou samostatných článků a umístěna v Kerio databázi znalostí (jak ostatně píše kolega Dobrý výše). Nabídne lepší strukturu a bude použitelnější, než objemné PDF manuály.
Pro milovníky tištěné dokumentace budeme i nadále na web umisťovat PDF dokumentaci, která se bude skládat z vybraných zveřejněných článků.
Překlad dokumentace do českého jazyka pro náš tým dlouhodobě představuje velkou zátěž. Stáli jsme před volbou:
a) udržovat naší dokumentaci v češtině a v angličtině
b) psát dokumentaci pouze v angličtině, ale psát kvalitněji a s větší možností revizí textů
Zvolili jsme možnost b) s tím, že budeme používat speciální zjednodušenou angličtinu tak, aby jí dobře rozumělo co nejvíce našich zákazníků. Zjednodušenou angličtinu také dobře přeloží automatické překladače (například překladač Google).
Chápu, že anglicky psaná dokumentace Vám a dalším českým zákazníkům může způsobit komplikace, ale doufám, že změny ve výsledku přinesou zlepšení kvality a použitelnosti dokumentace.

Veškeré dokumentační články ke Kerio Connect najdete na: http://kb.kerio.com/category/kerio-connect/
Aktuální PDF dokumentaci k produktu Kerio Connect najdete na: http://kb.kerio.com/category/kerio-connect/pdf-documentation -kerio-connect/

Vendula Ferschmannová
Technical Writer
  •  
kecut2 je nyní offline kecut2

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
já sem normálně moc nepřispívám, ale nyní si dovolím napsat reakci.
Naše firma si kupovala Kerio kromě jiného také kvůli tomu, že mělo velmi dostupnou českou technickou podporu a mělo kompletně počeštěnou nezbytnou dokumentaci, o které je právě nyní zřejmě řeč.

Kerio se velmi mění. Podpora (kterou jsem si vynachvaloval) již není tak dostupná, české manuály mizí. Jako konečný uživatel mám právem pocit, že za peníze, které si každoročně platím, dostávám čím dál méně dostupných služeb. Angličtina pro mě problém prostě je a Vaše PR fráze to nezachrání.

Takže mám logický dotaz. Dáte nám alespoň výraznou slevu?
  •  
choze je nyní offline choze

Příspěvky: 10
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den
Je videt ze firma KERIO meni svou politiku celkem rychle a za pochodu.

Pred tydnem na muj dotaz jestli budou zverejnovany "Poznámky k vydání" mi sdelily,ze průzkumem mezi zákazníky zjistili, že anglická verze je vyhovující pro naprostou většinu z nich a proto je jen anglicky.

Na jiny dotaz od jineho pisatele, kde nalezne manual v ceskem jazyce bylo odpovezeno,ze aktuální verze je umístěna v Knowledge Base, kam vede i odkaz ze stránek pro stažení produktu a většina dokumentace bude v budoucnu uvolňována právě do Knowledge Base.
Ted je to zase jinak a predpokladam, ze do par mesicu se dozvime ,ze produkt cely nebude v cestine, ale v ramci nejakeho pruzkumu, bude jen v anglictine.
Podival se nekdo, co uverejnujete na http://kb.kerio.com/index.php?ln=cz ??

Hodne stesti v ziskavani novych a premlouvani starych zakazniku.


  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Všechny tři odpovědi na podobné otázky jsou obsahem shodné. Není mi jasné, kde vidíte ty změny za pochodu.
Nově vydávaná dokumentace bude pouze v Knowledge Base a v angličtině. Stávající dokumentace (ve starém formátu) bude a je dostupná s softwarovém archívu pro všechny minulé verze a verzi 8.0.0.

[Aktualizováno: Po, 25 únor 2013 16:59]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
Roman KVAPIL je nyní offline Roman KVAPIL

Příspěvky: 49
Odeslat poštu tomuto uživateli
Je to celkem jedno, protože bude stará dokumentace jako kompletní příručky a uživatele a administrátora. Další doplněné funkce budou jen v odkazech v KB. Vzhledem k tomu,
že přidávání nových funkcí postupuje VELMI pomalu. Třeba dokumentace k novému webovému rozhraní není prakticky potřeba, protože to prostě skoro nic neumí, tak na co dokumentaci ...
Všechny tyto příznaky se skládají do jednoho výsledku. Kerio má obrovské vnitřní problémy (neshody majitelů, odliv zákazníků, rozdílný pohled amerických vlastníků).
Co vlastně dnes o Keriu víme, kolik lidí, kolik vývojářů pracuje na projektech ?
Že na fóru diskutuje jeden nebo 2 lidi z Keria a snaží se podivnosti posledních měsíců alespoň nějak (i když vůbec ne přesvědčivě) obhajovat.
Vždycky, když byl nový produkt nebo nevé verze byly webináře pro partnery. Když se uvedlo slavné SamePage, nic se nekonalo. SamePage je dílo asi jiného Keria (US).
No však se není čím chlubit ...
Moji zákazníci používají Kerio dlouhá léta, proto mě to dost děsí, co bude dál.
Kdyby firma měla čisté úmysly, asi otevřeně by stanovila strategii produktů a snažila se o větší otevřenost.
Je třeba bedlivě sledovat konkurenci a být připraven na plán B.
  •  
clexpert je nyní offline clexpert

Příspěvky: 50
Odeslat poštu tomuto uživateli
Mně angličtina problémy nedělá. Mým zákazníkům však ano. Takže já ho zřejmě budu používat dál, těžko ho už však budu prodávat.

Chápu, že asi většina českých zákazníků již od Kerio utekla, tak se Kerio soustřeďuje na ty americké. Já Kerio pamatuji ještě od Tiny Software.

S těmi novými funkcemi to je pravda. Každoročně zvažuji, jestli pro mě má cenu maintenance platit, protože pro mě nic nového za celý rok nepřibylo. Vlastně za posledních mnoho let. Je to stále totéž v bledě modrém, jen se uvnitř každou chvíli motá jiný antivirus, zmizela administrační konzola, její část se přesunula do webového rozhraní, a přibyl jakýsi webový klient. Outlook Connector se mě tak nějak netýká, protože když jsem ho chtěl opravdu použít, zjistil jsem, že si s mými 621 tisíci maily prostě neporadí (a to jsem hodně promazal).

Takže vlastně platím maintenance jen kvůli aktualizaci antiviru. Určitě nejsem sám. A Kerio potom získává iluzi, že jsme všichni happy Smile
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pokud si projdete celou historii tohoto fóra, tak zjistíte, že zde odpovídá pouze několik lidí z Keria. Je to tak už od jeho založení před více jak osmi lety. Smile I když mě to příliš netěší.

Nemá cenu zde vyvracet vznikající konspirační teorie a dohady. Každý si může vytvořit vlastní výklad někdy i zcela nesouvisejících událostí.

Jsem otevřený a snažím se někdy odpovědět (nikoliv nutně obhajovat) položené otázky.

Samepage.io je mladý, dynamický produkt s velkou budoucností.
A dost možná osloví zcela jiné zákazníky než ty, kteří používají ostatní Kerio produkty. Ale toto jsou jen moje osobní postřehy.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 223
Odeslat poštu tomuto uživateli
  •  
JirkaF je nyní offline JirkaF

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
Dnes jsem zjistil, že manuály pro budoucí verze nebudou v češtině. Při výběru z mnoha firewallu pro naší firmu rozhodly dva faktory. Dobrá podpora a vše lokalizováno do češtiny. Obě výhody jsou pryč. Měli by jste si uvědomit, že v dnešní době tyto i tyto "drobnosti" rozhoduji při výběrových řízeních.

Již není důvod platit roční poplatek. Počkám co se bude dít dál a do investic na příští rok si pro jistotu nechám rezervu na jiný firewall.





Předchozí téma: Filtrování příloh
Další téma: Jiná složka "v MS Outlook 2010
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Po srp 21 02:53:08 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00549 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.