Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Konference - ticket ID
  •  
tomastomb je nyní offline tomastomb

Příspěvky: 2
Odeslat poštu tomuto uživateli
Narazil jsem na problém u konferencí v Kerio. Potřeboval bych, aby při příjmu prvního emailu Kerio vygenerovalo unikátní ID a to se vložilo do předmětu emailu, který se následně dále zpracovává. Tato funkce by vyřešila např. duplicity, pokud mi přijde do stejné skupiny více stejně pojmenovaných emailů (např. pomoc). Je toto nějak řešitelné?

Velmi děkuji
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Obávám se, že konkrétně toto Kerio Connect nevyřeší. Nicméně jě možné emaily přesměrovat do nějakého ticketovacího systému (např. eKayako apod.), které jsou na podobné použití určeny.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
Předchozí téma: Trideni zprav bez from: to: v hlavicce zpravy
Další téma: Stažení aktualizace
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So zář 23 14:56:05 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00320 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.