Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » kalendář - kerio connect 8.1, 8.2
  •  
jajaros je nyní offline jajaros

Příspěvky: 27
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

včera jsem aktualizoval mail server na z verze 8.0.2 na verzi 8.2 a zjistil jsem, že kalendáře se přesunuly na https místo http a když přidám nový kalendář přes caldav, tak starší události v něm zapsané se nezobrazí, přitom přes web tam jsou, pokud přidám novou událost, zobrazí se nová událost v lightningu a na webu také. Nevíte, jak je možné změnit kalendáře zpět jen na http nebo jakým způsobem zajistit, aby staré události byly vidět v zabezpečeném spojení?

Jen doplňuji, že samozřejmě jsem si nevšiml, že když se připojím do webmailu přes http, kalendář je http, když se připojím https, tak je https, vždy jsem si zobrazil "použít v kalendářovém klientovi" a než jsem to zjistil, tak mě každým způsobem zobrazil jinou cestou (jednou s http podruhé s https). Problém je, že události se stále nezobrazují, pokud ji vytvořím v lightningu, do serveru se přenese ale ne naopak.

Děkuji za pomoc

Jureček

[Aktualizováno: Út, 22 říjen 2013 08:23]

  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jaké kalendáře to jsou? Uživatelské nebo public?
URL se mohlo změnit více viz např. http://forums.kerio.com/t/25816//

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
jajaros je nyní offline jajaros

Příspěvky: 27
Odeslat poštu tomuto uživateli
jsou to public, ale když si zadám na webu, aby mě to zobrazilo cestu ke kalendáři, tak by snad měla být v pořádku, nemám pravdu? Zkusím to změnit

ano opravdu pomohla změna na:

http(s)://server_name/public-calendars/domain_name/calendar_name

možná by bylo dobré to změnit i v clientovi, když si zobrazím linky ke kalendáři.

Děkuji za pomoc

[Aktualizováno: Út, 22 říjen 2013 10:12]

  •  
jajaros je nyní offline jajaros

Příspěvky: 27
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den, ještě bych se rád zeptal na jednu věc spojenou s kalendářem. Máme hlavní server a 3 servery v pobočkách. Hlavní server obsahuje veřejný kalendář a pro uživatele hlavního serveru můžeme přidávat práva pro zápis a správu kalendáře. Pokud jsme požadovali zápis do kalendáře z jiné pobočky, museli jsme namapovat kalendář pod uživatelským jménem, které existuje v hlavním serveru, potom jsme mohli zapisovat do kalendáře i z pobočky. Nyní, když se veřejný kalendář nemapuje s uživatelským jménem, tak nevím, jak je možné tuto funkčnost zprovoznit. Je nějaký způsob, jak zapisovat z pobočky do kalendáře v hlavním serveru, když už v mapování nefiguruje uživatelské jméno???

Děkuji za informaci
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Uživatelské jméno a heslo je stále třeba použít při přihlášení k danému kalendáři. To, že jméno uživatele není v URL na tomto nic nemění.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
Předchozí téma: KC 8.2.0, exchange a ios
Další téma: Delegace
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Po srp 21 14:12:30 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00426 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.