Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » nedorucovanie posty do Outlook/KOFF
  •  
gordon

Příspěvky: 42
Odeslat poštu tomuto uživateli
po upgrade na Kerio Connect 8.2 nepravidelne a na roznych pocitacoch dochadza k nedorucovaniu posty do Outlook/KOFF - pouzivatel nevidi v Outlooku ziadne nove spravy, hoc mu boli dorucene a napr. cez web rozhranie tam su. po restarte Outlooku su chybajuce spravy dotiahnute.

nemate niekto podobny problem?
  •  
Tyrr je nyní offline Tyrr

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Registrujeme stejný problém.

K výpadkům synchronizace dochází nahodile. Na počítačích kde se problém již vyskytl jsem zapnul podrobnější logování, dle doporučení supportu. Zatím to je ovšem k ničemu, protože se to na žádném PC s logováním neobjevilo znovu a nechce se mi kvůli velikosti logů zapínat podrobné logování preventivně v celé síti.
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
O tomto problému již víme a měl by být odstraněn v nejbližším opravném vydání Kerio Connect.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Akermann je nyní offline Akermann

Příspěvky: 48
Odeslat poštu tomuto uživateli
Včera jsem na to u zákazníka narazil také, scan z tiskárny (odeslán do e-mailu) se uživateli objevil v koff až druhý den, po stížnostech jsem prošel log a zjistil že doručeno to bylo ihned, jen uživatel to v outlooku neviděl.
To že se náhodně nezobrazují nové zprávy považuji za velký průser s doufám že oprava bude obratem.
Až se tohle stane u objednávky na kterou tím pádem nikdo nebude reagovat nebo u pánů z vedení tak pak to budu těžko vysvětlovat...
Takováhle hrubá chyba se vám proboha nesmí stávat, vypustit novou verzi mailserveru který náhodně nezobrazuje e-maily!!
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Oprava je ve verzi 8.2.1, kterou jsme vydali včera (7.11.)

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
milosb je nyní offline milosb

Příspěvky: 45
Odeslat poštu tomuto uživateli
nutno podotknout, že tento problém jsem poprvé zaznamenal v červnu 2013, čili byla tím postižená již verze 8.1.něco
  •  
xoor je nyní offline xoor

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

opravdu je problém vyřešen ve verzi 8.2.1? Tuto verzi mám, a problém se mi nahodile objevuje.
Problém se mi objevuje u jednoho klienta s KOFF(8.2.1) a O2010, který je mimo lokální síť a u člověka v lokální sítí s Thunderbirdem 24 (imap).


Aktualizoval jsem Kerio server z verze 8.1. Mohu nějak ověřit, že se správně nainstalovala aktualizace, které tento problém řeší? Díky.

Ještě dodám, že u verze 8.1 jsem tento problém neregistroval.

[Aktualizováno: Pá, 29 listopad 2013 10:38]

  •  
milosb je nyní offline milosb

Příspěvky: 45
Odeslat poštu tomuto uživateli
Od instalace aktualizace si žádný zákazník na tento problém nestěžoval kromě jedné výjimky - server je W2008, klient XP + Outlook 2003 (nebo 2010, teď si nejsem úplně jistý). Nicméně tento konkrétní uživatel není příliš spolehlivý informační zdroj, takže spíš se přikláním k teorii, že se mu to stalo před upgradem.
  •  
xoor je nyní offline xoor

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Původně jsem to u toho externisty (XP) chtěl nechát být, ale během posledního týdne to udělalo 2x a včera/dneska se to 1x stalo u toho Thunderbirdu (Win7).

  •  
milosb je nyní offline milosb

Příspěvky: 45
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ovšem pozor - problém byl u KOFFu, nikoliv u imapu.
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den

Verze 8.2.1 pochopitelně neřeší všechny možné problémy se synchronizací KOFFu, pouze chybu, která se objevila zejména ve verzích 8.1.3 a 8.2.0 a způsobovala ničím nesignalizované (včetně logu KOFFu) zastavení synchronizace v jedné, případně ve všech složkách.

V žádném případě tato oprava neměla (a ani nemohla) ovlivnit klienty používající protokol IMAP.

V současné době si nejsme u KOFFu vědomi žádné podobné chyby. Pokud máte po updatu na 8.2.1 opakované potíže se synchronizací KOFFu, obraťte se prosím na technickou podporu Keria.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Midas je nyní offline Midas

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den, mám u zákazníka naprosto stejný problém se zpožděním doručování pošty.
Jedná se o nahodilé výskyty u různých PC v síti. Kerio Connect je v nejnovější verzi,
Outlook je ve verzi 2013, protokol je IMAP. KOC ani KOFF nejsou instalovány. Naposledy se tento problém vyskytl dnes, t.j. 2.11.2015, takže prohlášení, že problém byl vyřešen již v roce 2013 snad ani nelze brát vážně. Neví někdo jak tento problém vyřešit? Blíží se termín objednávky předplatného a nemám pocit, že do toho bude chtít zákazník investovat. Díky za info.
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den

V případě tohoto vlákna šlo o nedoručování pošty KOFFem a konkrétně o chybu zanesenou do verzí 8.1.3 a 8.2.0. Ta je skutečně opravená.

Tím v žádném případě nechceme tvrdit, že se nemohou objevit problémy v klientech připojených přes IMAP. Pouze s problémy s KOFFem to nemá nic společného.

Pokud se domníváte, že chyba je na straně Kerio Connectu (tj. můžete vyloučit chybu v síťovém připojení a případně pokud se stejný problém objevil i u jiného IMAP klienta než pouze Outlook 2013), obraťte se na technickou podporu Keria.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
Předchozí téma: Kdy bude k dispozici opravdová archivace mailů?
Další téma: Sdílené kontakty Outlook 2013 ActveSync
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Ne říj 22 04:52:50 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00483 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.