Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Padající Outlook při přijímání / odesílání
  •  
Lukáš Černosta je nyní offline Lukáš Černosta

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
mám Kerio Outlook Connector v nejnovější verzi 8.3.2843.
Používám ho s Outlookem 2013, v něm mám připojený účet hotmailu + zmíněný Connector. Do dneška vše fungovalo bez problémů, ale dnes jsem chtěl odeslat e-mail a po jeho napsání a kliknutí na tlačítko odeslat Outlook spadl "Přestal pracovat" a restartoval se, jakmile se restartoval, po spuštění začal přijímat a odesílat a okamžitě spadl znova. Jediné řešení je okamžitě po spuštění překliknout Outlook do offline režimu aby nepřijímal zprávy ani neodesílal.
Pokud dám odeslat a přijmout ručně, proběhne odeslání a přijmutí na hotmail účtu (live účtu) a jakmile se začne s Kerio Connectem, tak Outlook padá.
Můžete mi nějak pomoci? Předem moc děkuji.
Lukáš Černosta
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den

Důvod, proč spadl Outlook při odesílání zprávy, Vám neurčím. Nicméně podle Vašeho popisu usuzuji, že to je dáno nejspíš obsahem zprávy (nepíšete o žádném updatu Kerio Outlook Connectoru či Outlooku). Předpokládám, že Outlook stále ještě neodeslal tu zprávu, která způsobuje pád aplikace, takže pokaždé, kdy ho přepnete to režimu online, se o to pokusí znovu a znovu spadne. Zpráva je nejspíš ve složce Outbox, pokud ji smažete, pády Outlooku by měly přestat.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Lukáš Černosta je nyní offline Lukáš Černosta

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
update Keria ani Outlooku neproběhl. Klasicky jsem odesílal e-mail, bez přílohy, jen pár řádků textu a spadlo to. Máte pravdu, že zpráva je v poště k odeslání, ale odeslat jí nejde a bohužel ani smazat ji nejde. Outlook při vypínání hlásí, že je v něm pošta k odeslání, ale ta odeslat nejde, takže jsem se doslova dostal do začarovaného kruhu.

[Aktualizováno: Po, 28 červenec 2014 16:10]

  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den
Bohužel nepíšete, proč nelze zprávu z Pošty k odeslání smazat. Každopádně pokud opravdu nelze smazat (například pokud při pokusu o její smazání dojde opět k pádu Outlooku), jediné co můžete udělat, je vymazat lokální cache Kerio Outlook Connectoru.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Lukáš Černosta je nyní offline Lukáš Černosta

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
proč nejde smazat bohužel nevím. Při kliknutí na "Odstratit" se prostě nic nestane, při pokusu zprávu otevřít se ukáže chybová hláška, kterou přikládám.

To smazání provedu jak prosím?
Děkuji

EDIT//:
Tak jsem na to přišel jak to smazat v Outlooku, ale to také nejde. Viz přiložená příloha. Jde to i jinak? "Natvrdo?"

[Aktualizováno: Po, 28 červenec 2014 17:10]

  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Je třeba vypnout Outlook a zkontrolovat v seznamu běžících procesů, že neběží proces KoffBackend.exe. Pokud nadále běží, ukončete ho. Druhá možnost je restartovat počítač, pak si s procesem KoffBackend.exe nemusíte lámat hlavu.

Nyná postupujte následovně:
Ovládací Panel -> Pošta -> Zobrazit profily.. -> zde vyberete profil -> Vlastnosti -> Emailové účty -> vyberete účet označený Kerio Connect -> Změnit -> Údržba -> Vyprázdnit cache. Potvrďte OK


Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Lukáš Černosta je nyní offline Lukáš Černosta

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Bohužel, Cache vyprázdněna bez problémů, ale problém přetrvává, při odesílání a přijímání Outlook padá a zpráva ve složce k odeslání stále je a nelze s ní jakkoliv manipulovat.
Jestli se nepletu, zbývá už jen kompletní reinstal, že?
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Reinstal nemá význam, stačilo by vytvořit nový profil. Nicméně pokud Vám ta zpráva přežila vyprázdnění cache, tak není v uložišti Kerio Outlook Connectoru (zprávy v Poště k odeslání Kerio Outlook Connector totiž nesynchronizuje, což nakonec můžete zkotrolovat z Webmailu, zda je něco ve složce Outbox).

Takže buď k vypráznění cache nedošlo (což rozpoznáte snadno, protože po spuštění Outlooku nebudete mít ve složkách z Kerio Connectu žádné zprávy a pokud máte Outlook offline, tak se Vám tam ani žádné neobjeví), nebo zpráva je v úložišti služby Hotmail. Pak pochopitelně žádná operace s Kerio Outlook Connectorem problém nevyřeší a nový profil bude nejrozumnější řešení.

Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Lukáš Černosta je nyní offline Lukáš Černosta

Příspěvky: 5
Odeslat poštu tomuto uživateli
Cache se vyprázdnila, emaily zmizely.
Bůh ví kde je zakopaný pes. Celé to tedy překlopím na nový profil.
Děkuji za ochotu a rady, s pozdravem
Lukáš Černosta
Předchozí téma: Nelze smazat složky ve veřejných složkách
Další téma: Odesílání mailu - report firewallu
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Út pro 12 03:48:30 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 1.02431 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.