Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Rozsah synchronizace položek pošty v Outlooku je nějak omezen?
  •  
Thomson78 je nyní offline Thomson78

Příspěvky: 132

Odeslat poštu tomuto uživateli
Kolega po renistalaci systému zjistil, že jeho doručená pošta v Outlooku 2010 obsahuje jen malou část pošty. Při přihlášení do Webmailu je zřejmé, že pošta je na svém místě kompletní, jen ji Koff do Outlooku nenatáhne.
Lze to nějak uživatelsky ovlivnit?

Složka Odeslaná pošta vypadá komplet...

[Aktualizováno: Út, 12 květen 2015 11:16]


TL
  •  
Thomson78 je nyní offline Thomson78

Příspěvky: 132

Odeslat poštu tomuto uživateli
Thomson78 napsal dne Út, 12 květen 2015 11:06
Kolega po renistalaci systému zjistil, že jeho doručená pošta v Outlooku 2010 obsahuje jen malou část pošty. Při přihlášení do Webmailu je zřejmé, že pošta je na svém místě kompletní, jen ji Koff do Outlooku nenatáhne.
Lze to nějak uživatelsky ovlivnit?

Složka Odeslaná pošta vypadá komplet...


Zkusil jsem v Koff vyprázdnit lokální úložiště a nechal Outlook vše znovu natáhnout. Výsledek je stejný, všechny složky vypadají kompletně, jen ta doručená nasála jen 1000 položek, Koff přitom na začátku sychronizace ukázal správný počet zbývajících položek, pak však skočil na kalendář, odeslanou poštu a k doručené se už nevrátil Sad

[Aktualizováno: Út, 12 květen 2015 13:49]


TL
  •  
Pavel Dostal (Kerio) je nyní offline Pavel Dostal (Kerio)

Příspěvky: 72
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den. Počet zpráv, které se sesynchronizují v Kerio Outlook Connectoru, nijak ovlivnit nelze, vždy se synchronizují všechny (nastavovat lze pouze zda se synchronizují zprávy celé nebo pouze hlavičky). Nicméně se synchronizují v balících po 2000 zprávách, poté se pokračuje na další složku a tak dále, než se opět vrátí k té první. Díky tomu by měl mít uživatel k dispozici alespoň ty nejnovější zprávy ve všech složkách dříve, než se začnou synchronizovat ty starší.

Pokud ikona Kerio Outlook Connectoru hlásí, že synchronizace stále probíhá, je možné že se zatím synchronizují nejnovější zprávy v jiných složkách a na stažení chybějících zpráv v INBOXu ještě dojde. Pokud už synchronizace skončila, jedná se pravděpodobně o chybu v produktu a doporučuji se obrátit na technickou podporu Kerio (zejména pokud se jedná o reprodukovatelný problém).

[Aktualizováno: Út, 12 květen 2015 14:59]


Pavel Dostal
Kerio Technologies
  •  
Thomson78 je nyní offline Thomson78

Příspěvky: 132

Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
děkuji za reakci! Ujištění, že neexistuje nastavitelné omezení pomohlo.

Nakonec se pro nedostatek času nepodařilo příliš bádat. Problém je vyřešen aktualizací KC na 8.4.3, vymazáním cache KOFF a dočasným vypnutím Eset AV doplňku v Outlooku.

Nevím zda pomohlo vypnutí AV nebo aktualizace KC.

TL
Předchozí téma: Konfigurace zasílání rychlých zpráv
Další téma: Webmail mailAttach.php: Session expired
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Čt zář 21 23:10:13 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00363 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.