Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Synchronizace s iOS 8.3
  •  
jan.kubes je nyní offline jan.kubes

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

rád bych Vás poprosil o radu s následujícím problémem:
Ve firmě využíváme Kerio Connect, v PC vše funguje OK. Pro správu mailu používám i svůj telefon Apple s iOS 8.3. Do tohoto pondělí vše fungovalo na telefonu tak jak má, ale od pondělí se mi přestali stahovat zprávy ze serveru do telefonu, do PC to funguje.

Je pro mě divně a nepochopitelné, že v PC to funguje a v tlf. ne, resp. mam nastavena nějaká pravidla (cca 15), které mi přesouvají poštu automaticky do složek, Maily, které mi příjdou do tlf a jsou pravidlem přesunuty do složky se stáhnou, ale pošta, která je v hlavní složce Doručená pošta se nestáhnou. Napíše se, Poštu nelze stáhnout - Připojení k serveru selhalo.

Již jsem zkusil i tlf obnovit do továrního nastavení, zkusil jsem učet nastavit i v jiném tlf Apple a výsledek je vždy stejný.

Prosím o radu.

Děkuji Honza

[Aktualizováno: Pá, 15 květen 2015 19:55]

  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pravděpodobně se jedná o chybu Apple Mail klienta, který nedokáže zpracovat některou ze zpráv v Doručené poště.
Pro nalezení příčiny doporučuji zapnout na serveru debug zprávy pro Exchange ActiveSync nebo zkusit přesunout zprávy ze složky jinam, postupně je tam vracet zpět a sledovat, která zpráva způsobí zaseknutí synchronizace.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
janlajer je nyní offline janlajer

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
řešil jsem stejný problém jako jan.kubes. Apple zařízení s iOS 8.3 přestalo stahovat poštu do složky Doručená pošta (odesílat emaily bylo možné) a hlásilo "Poštu nelze stáhnout - Připojení k serveru selhalo".

Pokusováním jsem přišel na email v Doručené poště, kde odesílatel měl ve svém adresáři příjemcovo jméno zapsané se znakem zpětného lomítka. Tuto informaci si email s sebou nesl a mailového klienta v iOS to zřejmě nějakým způsobem zablokovalo. Po smazání/přesunutí emailu (v jiném klientovi/webmailu) se pošta začala okamžitě synchronizovat/stahovat.

Jan Lajer

[Aktualizováno: Pá, 22 květen 2015 13:52]

Předchozí téma: Upgrade Kerio Connect
Další téma: Datové soubory na jiný disk
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Ne lis 19 13:15:05 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00418 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.