Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Migrace na vyšší verzi Kerio Connect
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

již několik let provozuji Kerio Connect Appliance ve Vmwaru na CentOSu, momentálně ve verzi 5.11. Jelikož mou nynější verzi Keria Connectu 9.0.4 patch 1 (1154) nelze upgradovat, zkusil jsem dnes do WMwaru naexportovat poslední Virtual Appliance (OVF, 64-bit), která je postavena na Debianu a pak obnovit ze zálohy.

Postupoval jsem pak podle instrukcí http:// kb.kerio.com/product/kerio-connect/server-configuration/expo rt-and-migration/transferring-an-installation-of-kerio-conne ct-to-another-server-or-operating-system-360.html, pokusil se obnovit z Full zálohy doporučovanou 1. metodou. Vše vypadalo dobře, neobjevilo se žádné chybové hlášení, server naběhl, ale nebylo se možno připojit z Outlooku KOFFem, problém byl i s přístupem na webadmin (pouze z lokálního eth rozhraní), ale hlavně jsem zjistil, že emailové složky uživatelů jsou prázdné.

Prošel jsem logy ve webadminu, ale nic tam chybového není, vyjma chyby indexace, která je ale nejspíš zapříčiněna tím, že není co indexovat.

Najdu někde log obnovy ze zálohy přímo (v terminálu)?
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
btw, je skutečně nutné při migraci Keria Connect na jiný stroj v Outlooku znovu vytvářet nový KOFF účet?
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
marian napsal dne Ne, 31 červenec 2016 20:34
btw, je skutečně nutné při migraci Keria Connect na jiný stroj v Outlooku znovu vytvářet nový KOFF účet?


Nutné to není, pokud jste nezměnil hostname nebo IP adresu serveru a pokud je záloha, kterou jste použil k přenosu dat, aktuální.
Kde jste se dočetl, že to je nutné?

[Aktualizováno: Po, 01 srpen 2016 09:43]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
marian napsal dne Ne, 31 červenec 2016 20:30


Najdu někde log obnovy ze zálohy přímo (v terminálu)?


Logování probíhá volitelně při použití utility kmsrecover. Viz parametry na http://kb.kerio.com/1142

[Aktualizováno: Po, 01 srpen 2016 11:44]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pavel Dobrý (Kerio) napsal dne Po, 01 srpen 2016 09:41
marian napsal dne Ne, 31 červenec 2016 20:34
btw, je skutečně nutné při migraci Keria Connect na jiný stroj v Outlooku znovu vytvářet nový KOFF účet?


Nutné to není, pokud jste nezměnil hostname nebo IP adresu serveru a pokud je záloha, kterou jste použil k přenosu dat, aktuální.
Kde jste se dočetl, že to je nutné?


Nikde jsem se to nedočetl, ale vždy když jsem spustil jiný mailserver po spuštění Outlooku se objevilo hlášení o nutnosti změnit profil. Co myslíte tím, že je záloha aktuální? Předpokládám, že záloha aktuální byla, byla poslední a žádný mail provoz po ní jsem v logu nezaznamenal. Je tedy však nutné po full záloze mailserveru ihned vypnout?
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pavel Dobrý (Kerio) napsal dne Po, 01 srpen 2016 09:43
marian napsal dne Ne, 31 červenec 2016 20:30


Najdu někde log obnovy ze zálohy přímo (v terminálu)?


Logování probíhá volitelně při použití utility kmsrecover. Viz parametry na http://kb.kerio.com/142


Na odkazu sice nic není, ale parametry si dohledám. Samozřejmě jsem logování nezapnul, protože jsem předpokládal, že při tak důležité operaci jako je obnova dat se alespoň chyby zaznamenávají. Pro příště.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Správný link je http://kb.kerio.com/1142
kmsrecover samozřejmě všechny případné chyby vypisuje a můžete tak okamžitě zjistit jestli bylo vše v pořádku.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pavel Dobrý (Kerio) napsal dne Po, 01 srpen 2016 21:58
Správný link je http://kb.kerio.com/1142
kmsrecover samozřejmě všechny případné chyby vypisuje a můžete tak okamžitě zjistit jestli bylo vše v pořádku.


A proto mě právě překvapily prázdné emailové schránky, přestože při obnově pomocí kmsrecover se neobjevila žádná chyba.
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
škoda, že nelze použít přesměrování výstupu kmsrecover do souboru
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jak je nastaven firewall v Debian appliance? K čemu je otevřen port cisco-sccp?

[Aktualizováno: So, 06 srpen 2016 14:16]

  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
marian napsal dne So, 06 srpen 2016 13:51
Jak je nastaven firewall v Debian appliance?


ufw status
ufw app info kerio-connect

Nastavení firewallu viz http://kb.kerio.com/product/kerio-connect/virtual-appliance- linux/working-with-the-kerio-connect-virtual-appliance-debia n-edition-kerio-connect-73x-and-later-784.html

[Aktualizováno: So, 06 srpen 2016 13:59]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
Pavel Dobrý (Kerio) napsal dne So, 06 srpen 2016 13:55
marian napsal dne So, 06 srpen 2016 13:51
Jak je nastaven firewall v Debian appliance?


ufw status
ufw app info kerio-connect

Nastavení firewallu viz http://kb.kerio.com/product/kerio-connect/virtual-appliance- linux/working-with-the-kerio-connect-virtual-appliance-debia n-edition-kerio-connect-73x-and-later-784.html



Děkuji.
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
zajímavé, že
ufw status
Status: inactive
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Máte pravdu, firewall nakonfigurujete a spustíte:
ufw default reject
ufw allow ssh
ufw allow kerio-connect
ufw enable

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
to ano, to nakonfiguruji, jen mne překvapilo, že je defaultně vypnutý
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Mě také. Důvody, proč tomu tak je, již dávno pominuly. V dalších verzích appliance již bude firewall defaultně zapnutý.

[Aktualizováno: Po, 08 srpen 2016 09:24]


Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
marian

Příspěvky: 225
Odeslat poštu tomuto uživateli
OK, nicméně, migrace se nakonec povedla a děkuji za podporu
Předchozí téma: Chyba synchronizace
Další téma: XMPP Server zprávy v logách
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: St pro 13 08:03:27 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 1.03335 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.