Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » EAS pro iPhone (Synchronizace Exchange Active Sync pro iPhone)
  •  
Roman KVAPIL je nyní offline Roman KVAPIL

Příspěvky: 49
Odeslat poštu tomuto uživateli
Klient si stěžuje, že se mu maily synchronizují dříve do iMac než do iPhone, někdy do iPhone více jak 10 min. Dá se nějak nastavit synchronizace nebo push notify ?
Používá současně zařízení BlackBerry, zde jsou odezvy skoro okamžitě.
Kerio ve verzi 9.2
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Push nebo interval stahování se dá nastavit přímo v nastavení na iPhone. Pokud vše na Blackberry funguje, bude i iPhone dostávat stejné push notifikace ve stejný okamžik. Pak už je jen na telefonu, kdy si nová data vyzvedne. Více informací se můžete dozvědět v debug logu na serveru.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
Roman KVAPIL je nyní offline Roman KVAPIL

Příspěvky: 49
Odeslat poštu tomuto uživateli
Měl jsem za to, že push notifikace proběhne ze strany serveru směrem na klienta, ne pravidelný interval testování nových zpráv.
  •  
Pavel Dobrý (Kerio) je nyní offline Pavel Dobrý (Kerio)

Příspěvky: 1550
Odeslat poštu tomuto uživateli
Roman KVAPIL napsal dne Út, 24 leden 2017 22:58
Měl jsem za to, že push notifikace proběhne ze strany serveru směrem na klienta, ne pravidelný interval testování nových zpráv.


Ano, to proběhne. Push notifikace je jen kopnutí do klienta, že ve sledované složce nastala změna. To, jaká změna to je, si klient musí stáhnout sám. Podle verze EAS se také může lišit mechanismus notifikace (buď jako čekající Sync nebo jako čekající Push příkaz). Jedině debug log dokáže vnést jasno o tom, proč se do iPhone změna nedostane ihned.

Databáze znalostí: http://kb.kerio.com/
Technická podpora: http://www.kerio.cz/cz/support
  •  
  •  
Roman KVAPIL je nyní offline Roman KVAPIL

Příspěvky: 49
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jedná se o iPhone SE
Lze ovlivnit v Keriu verzi použitého EAS ?
  •  
Radek Sip

Příspěvky: 31
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ano, lze pro konkrétní typ zařízení určit, že má používat EAS 12.x místo 14.x
http://kb.kerio.com/1799

useragenta získáte z debug logu od activesyncu ve WebAdminovi, nebo jednodušeji z Audit logu.

Nemyslím si že je to správné řešení. Tato volba totiž není pro zařízení nebo dokonce pro uživatele, ale pro konkrétní verzi daného mobilního OS, tj. po upgradu systému iOS se změní useragent a opět to přeskočí na EASi 14.x.
Takže nejprve všem uživatelům na serveru s daným useragentem (tj. iPhone SE a konkrétním iOS) vynutíte EAS 12.x a po upgradu iOS zase všichni skončí na EAS 14.x
To se nedá nazvat ani chybou, protože je to volba opravdu pro zastaralá zařízení která mají s EAS 14.x problémy a ty už jsou obvykle i bez podpory a upgradů OS a není počítáno s tím, že se tato možnost bude využívat pro aktuální verze a modely zařízení, které se pravidelně aktualizují.

[Aktualizováno: Čt, 26 leden 2017 11:39]

  •  
PavelBruj je nyní offline PavelBruj

Příspěvky: 2
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den,

ano, jedna se primo o muj pristroj, respektive tento problem mame obecne s iPhone ve firme.

Mam zkusenosti s Exchnage AS z velike firmy, kde jak zarizeni BLackBerry, Android, tak Apple mela odezvy na prichozi emaily doslova okazmzite.

Jak uz psal pan Kvapil, tak se zarizenim BlackBerry zadny problem neni. Po odeslani emailu je dorucen nasledne takrka okamzite do zarizeni.

Bohuzel u iPhone je tato reakcni doba znacne promenliva. Opravdu se mi stava, ze se podivam do emailove schranky a sviti, ze byla aktualizovana naposledy napriklad pred 25 minutami. Nasledne po vyvolani aktualizace se stahnou emaily.

Dekuji,

Pavel Bruj
Předchozí téma: Apache/Nginx reverse proxy problem po upgradu na v9.1.1
Další téma: Message is too big, maximum 11534336 bytes
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Ne lis 19 13:10:00 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00448 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.