Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » problém s emaily na Kerio Connect z internetu (problém s emaily na Kerio Connect z internetu)
  •  
pavel.135 je nyní offline pavel.135

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,

máte již cca 2 měsíce problémy s odpadávajícím připojením na kerio Connect mimo lokální sít.
Týká se to activesync do telefonu (chyba 0x80072efd) outlook přes outlook connector (píše že je offline), webové rozhraní přes https
Odpadává to několikrát denně, časy jsou rozdílné. Nemohu dohledat nic v logu. VPN tunel je stále připojen, neodpadává. Používám nejnovější produkty Kerio Control a Connect v aktualizované formě, server Windows Server 2016 Foundation.
Používáme toto cca 6let, problémy začaly nový serverem a OS a použitím nového Keria Control aktuální verze. Problémy byly i v kombinaci s verzí keria z roku 2011.
Nevíte, kde by mohl být problém, eventuálně, kde je nějaké nastavení activesync či webové rozhraní pro hhtps?
Předchozí téma: Nová instalace
Další téma: Aktualizace Virtual Appliance
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: So zář 23 14:36:23 CEST 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00288 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.