Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » automatická odpověď systému
  •  
kulda je nyní offline kulda

Příspěvky: 1
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
Při některé poslední aktualizaci mám dojem, že došlo ke změně textu systémem generovaných odpovědí. Ve vnitřní síti se mi stalo, že mi klient zobrazil odpověď systému " SPRÁVNĚ DORUČENO " a adresa na kterou se pokoušel uživatel doručit je zaručeně " NEPLATNÁ". U klienta vzniká dojem potvrzení doručení, což není pravdou.
Stejně tak na můj e-mail odeslal klient zprávu větší než 20 Mb a protože mám zprávy omezeny na max 20 Mb, k doručení nedošlo, ale systémová odpověď klientovi zněla " bylo správně doručeno"
Může mi prosím někdo toto vysvětlit?
V případě kde se dají automatické odpovědi zkontrolovat.
Přikládám snímek automatické odpovědi s doručením na chybný e-mail.

Předchozí téma: hádání hesel - blokování IP adres
Další téma: Exchange účet + Outlook Mac 2016 - nekompletní přílohy
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: Ne lis 19 07:46:16 CET 2017

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.00297 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.