Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Zprávy zůstávají ve složce K odeslání (Neodesílá se pošta a zůstává jen ve složce k odeslání)
  •  
Zrzek je nyní offline Zrzek

Odeslat poštu tomuto uživateli
Využívám MS Office 2016, stáhl jsem Kerio Outlook Connector a připojil jsem účet přes Ovládací panely > Pošta.
Vytvořil jsem nový účet vybral jsem KOC vyplnil potřebné informace. Vše se nastavilo a pošta se stáhne, avšak když se snažím zprávu odeslat, tak zůstane právě ve složce k odeslání.

Zkusil jsem samozřejmě restartovat jak aplikaci tak počítač.
Vyzkoušel jsem přeinstalovat KOC a připojit účet klasicky, při spuštění Outlooku.

Bohužel nic nepomohlo a ani na internetu jsem nic vhodného nenašel.

OS Win 10 64bit
MS Office 2016
  •  
BoBik je nyní offline BoBik

Je účet s KOC jediným účtem v profilu Outlooku?
  •  

Ano, žádný jiný účet připojen není.
  •  

A co říkají logy mailserveru?
  •  

Omlouvám se, ale jsem v tomto nováček.
Vlastně nevím, co bych měl hledat.
Prošel jsem logy a našel jsem jen 2 hlášky v Auditu:

HTTP/KOFF: User xy<at>hypermedia.cz authenticated from IP address 10.0.0.1; Kerio Outlook Connector (Offline Edition) 9.2.3.2929 T0

XMPP: User xy<at>hypermedia.cz authenticated from IP address 10.0.0.1

[Aktualizováno: Po, 13 listopad 2017 14:55]

•  

A nefunguje odeslání e-mailů v rámci lokální domény i do internetu? Nebo někam odeslat jdou a někam ne?

A když se stejný uživatel pokusí odeslat e-mail z Webmailu, tak to skončí jak?
  •  

Z webmailu lze bez potíží zprávu odeslat.
V Outlooku naopak nelze zaslat zprávu jak do lokální domény, tak ani nikam jinam.

Dle mého názoru se jedná jen o mé chybné nastavení buď outlooku nebo KOC, nemohu však za boha najít tu chybu.
  •  

A máš u daného uživatele KOC/KOFF povolené?

To nefunguje vůbec nikomu nebo jen některým uživatelům? Píšeš o Outlooku 2016, na jiných verzích je to bez problému?