Connect. Communicate. Collaborate. Securely.

Domů » Česky » Kerio Connect » Samovolny restart serveru
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobry den,
dnes v cca 16:10 kolegyne posilala z android mobilniho telefonu pres active sync mail...stala se nejaka chyba a od te chvile se v logu objevuji tyto hlasky:

[01/Jun/2018 19:50:08] MessageFolder.cpp: Bad UIDNEXT detected in folder ~mailbox<at>domain/Drafts -> 00000f57. Going to find the maximum used UID in the folder ...
[01/Jun/2018 19:50:08] MessageFolder.cpp: The maximum UID found in folder ~mailbox<at>domain/Drafts -> 00000f65. Going to check it's successor 00000f66 ...
[01/Jun/2018 19:50:08] MessageFolder.cpp: The UIDNEXT in folder ~mailbox<at>domain/Drafts has been repaired -> 00000f66.

Problem je v tom, ze pokazde, kdyz se hlaska objevi, tak server spadne, tudiz odpoji vsechny klienty, coz je obrovsky problem.

Zkousel jsem v adresari koncepty odstranit index.fld (prejmenovat na index.bad) ale ani tohle nezabralo. Take jsem zkousel reindexovat jeji schranku, ale server bud spadnul, nebo se to nepovedlo.

Jedine, co se mi nepodarilo dopatrat, jestli pad zpusobuje to, ze na telefonu ma neco spatne nebo je neco spatne na serveru a k padu dochazi, pokazde, kdyz se prihlasi. Asi jeste zkusim ucet povolit a prihlasit se do nej pres webove rozhrani s vypnutym telefonem.

Posledni krok, ke kteremu jsem pristoupil bylo zakazani jejiho mailbox a od te doby server bezi.

Muzete mi prosim poradit, jak mohu jeji mailbox opravit? Pripdne na co se zamerit?

Zkousel jsem zadat ticket pres formular z administrace, ale tam mi zadavani pokazde spadne na chybu...odvolavaji se na telefonicky kontakt, ale ten neni nikde uveden. Funguje vubec kerio podpora? Minule jsem psal ticket ohledne chyby ve webovem klientovi, ale neprislo mi ani potvrzeni, natozto nejake info...ale vysla oprava po jejimz nahrati problem zmizel. Clovek plati podporu, ale kdyz ji potrebuje, neni dostupna. Mail server porvozujeme uz od pocatku jeho vzniku a nikdy nebyl sebemensi problem.

Diky vsem za reakce.

  •  
Miroslav Kroc je nyní offline Miroslav Kroc

Příspěvky: 26
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dobrý den,
pokud nepomohlo přejmenování indexu ani reindexace schránky, tak se dá poradit jedině přechod na jiný produkt.

Kerio bylo před více než rokem prodáno. Vzhledem k chování nového majitele odešel / byl odejit celý vývojový tým včetně technické podpory.

Česká podpora už, pokud vím, neexistuje vůbec. Na anglické se nedozvíte buď nic nebo to není použitelné.
Vývoj je od té doby prakticky nulový. Bylo vydáno pouze několik drobných změn, které měli řešit některé problémy. Podle reakce ostatních to bylo se střídavým úspěchem, kdy se podařilo rozbít i něco co fungovalo.

Od nového majitele přichází jenom spousta slibů, žádostí o trpělivost a marketingových keců. Je nutné smířit se s tím, že produkt je mrtvý. Nemá cenu za něj platit předplatné, protože za to nic nedostanete.

Vzhledem k používání activesyncu, který je licencovaný od třetí strany, lze jako jediné rozumné řešení poradit přechod buď na office 365 nebo na jiný mailserver který activesync podporuje.
  •  
pavels je nyní offline pavels

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Vítejte do klubu Smile
dneska ráno se mi stalo přesně to samé a tech. podpora nereaguje. Budu vděční za jakýkoliv nápad.
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Tak to jsou bohuzel same spatne zpravy. Super produkt odchazi do vecnych lovist. Diky za info, ktere mi potvtdil prodejce icewarpu. Zitra s tim budu laborovat po vlastni ose, kdyz na neco prijdu, napisu.
  •  
pavels je nyní offline pavels

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Tech. podpora zareagovala a celkem i rychle. Poradila provést downgrade na version 9.2.5 patch 3. To se mi nechce, protože to sebou nese i downgrade Kerio Connect clienta.

Zatím se zdá, že je problém způsoben implementací ActiveSyncu v telefonu Samsung. Přehozením klienta na IMAP se server uklidnil.
Konkrétně to byl rozepsaný email, který se neuložil korektně do Drafts a pořáda dokola se ukládá, ale pokaždé jako další nový prázdný soubor. A při dosažení počtu 256 prázdných souborů v Draftu se pustí na Keriu nějaký úklid a reindex, který je narušen opětovným vytvořením prázdného souboru ActiveSync klientem.. a tak pořád dokola.
  •  
pavels je nyní offline pavels

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
co se týká IceWarpu.. obchoďák slíbí cokoliv a konkurenci bude hanět Smile Podívejte se najdřív na jejich forum, kde se řeší techincké problémy. Každý sw má bugy.
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
A muzu se zeptat, jakym zpusobem jste kontaktoval technickou podporu? Ja se o to pokousel pres formular z administrace a pokazde mi to spadne na uvedenou chybu v priloze prvniho prispevku.
Co se tyka me, na uvedenem mobilu jsem zrusil ucet a vecer zkusim reindexovat zakazany mailbox a zkusim se do nej prihlasit a uvidime. Napisu, jak jsem dopadl. Jinak ten obchodak je znamej, jen potvrdil to, ze to ve firme po zmene majitele stoji zaprd. Jinak z druhe strany my mame kerio jak jsem psal od prvopocatku a jsme s tim nadmiru spokojeni a za cca 15 let nebo jak dlouho ho mame nebyl jediny zasadni problem krome techto restartu...takze menit se mi moc nechce.
  •  
  •  
pavels je nyní offline pavels

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Ještě jsem kouknul na Release Notes https://www.kerio.com/support/kerio-connect/release-history.
U verze 9.2.6 se píše, že přidaly podporu ActiveSync verze 16. Teď již chápu proč mi na podpoře poradili downgrade.
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Dekuji za uzitecne odkazy. Ja jsem vcera zrusil kolegyni na telefonu ucet v telefonu, jeji schranku jsem reindexoval a zkusil se prihlasit pres web, coz proslo. Server zadne chyby take nehaze. Kazdopadne dekuji za odkaz na navod kde se popisuje snizeni verze activesync...coz asi vyzkousim. Taktez dekuji za odkaz na technickou podporu GFI...doufam, ze priste nebude, ale pokud ano, snad se mi tam povede problem zadat.
  •  
BoBik je nyní offline BoBik

Příspěvky: 437
Odeslat poštu tomuto uživateli
Vyšla verze 9.2.7, která by měla tento problém řešit: http://www.kerio.cz/support/kerio-connect/release-history
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Tak to je super zprava...diky za info, vecer nahraju a vyzkousim.
  •  
pavels je nyní offline pavels

Příspěvky: 7
Odeslat poštu tomuto uživateli
Jak to dopadlo s upgrade?
Já zatím nemám koule na nasazení nové verze.
  •  
churavym je nyní offline churavym

Příspěvky: 8
Odeslat poštu tomuto uživateli
Nedopadlo to zatim nijak. Na strankach maji balicek s aktualizaci, ale v administracnim rozhranim jeste neni aktalizace nabidnuta. Jelikoz vzdy aktualizujeme pres nej, zatim jsem aktualizaci nedelal. Kolegyni se starsim telefonem jsem zatim pripojil pres imap.
  •  
BoBik je nyní offline BoBik

Příspěvky: 437
Odeslat poštu tomuto uživateli
Klidně to zaktualizuj instalátorem. Já takto nasazuji nové verze vždy.
Jít na fórum:
  


Disclaimer:
Kerio discussion forums are intended for open communication between forum members and may contain information and material posted by members which may be useful in learning about Kerio products. The discussion forums are not intended to provide technical support for any specific product. Any information implied or expressed in the discussion forums is that of the posting member. Kerio is in no way responsible for the information posted in the forums, or its accuracy. Kerio employees may participate in the discussions, but their postings do not represent an offical position of the company on any issues raised or discussed. Kerio reserves the right to monitor and maintain the forums to promote free and accurate exchange of information.

Aktuální čas: St zář 19 13:27:12 CEST 2018

Celkový čas potřebný k vygenerování této stránky: 0.85735 vteřin
.:: Kontakt :: Domů ::.
Běží na: FUDforum 3.0.4.